Hej Aminoer,
Derudover kan jeg aflaste dig i såfald du skal have lavet designarb, ikoner, grafik, oversat text, lavet musik mv...
Jeg har solgt Apps det seneste år, og det er gået fint med salget af dette. Jeg har for nyligt oprettet CVR (enkeltmandsvirksomhed) og har brug for lidt assistance med de grundlæggende ting. Jeg er i færd med at satse større og skalere forretningen. Håber rigtigt meget personen jeg hjælper, vil give lidt tilbage og mødes og med lidt hands-on,, hjælpe med at få en god opstart af min virksomhed. pt skal jeg til at finde et bogførings program, hvor jeg godt kunne bruge noget hjælp omkring budget,bogføring og skalering af virksomheden :I ps. jeg vil utroligt gerne læse mig til alt her på Amino, men nogle gange er det nemmere når man mødes og gennemgår enkelte spørgsmål i opstartsperioden. Har derudover tilmeldt mig skatte kurser her til aug og har også læst artikler på startvaekst.dk
Kom frisk! :) Jeg er 32år, super imødekommende og betaler gerne for kaffen såfremt du har nogle guldkorn ;) |
Hvis du kan nøjes med skype sparring, så giv mig en melding, er dog også på sjælland til tider til trods for bopæl i jylland :)