Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advisor board, konsulenter og/eller nye partnere...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der kan fortælle mig om Advisor board.

Hvordan kommer man i kontakt med et Advisor board?

Hvordan laver man selv et Advisor board, og hvordan bliver disse honoreret?

Er der nogle herinde som har erfaringer med brug af Advisor board?

Jeg er med i et spændende projekt, som vi er ved at udvikle, og nu er vi kommet dertil hvor vi skal have tilført vores projekt nogle kompetencer som vi ikke i tilstrækkelig grad selv har.

Vi kan vælge at købe nogle dyre konsulentydelser, men vi vel hellere få en eller flere ind i projektet mod en ejerandel og som forhåbentlig vil brænde ligeså meget for projektet som os.

Det var mange spørgsmål, men jeg vil blive super glad hvis jeg blot kunne få svar på nogle af dem.

På forhånd tak!

/Steven

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det bestemmer du jo selv, hvor du finder dit advisory-board, aflønning mv.

Hvor effektiv dit board bliver, afhænger jo i høj grad af, hvilke personer du får ind.

 

MvH

Peter

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du jo godt kalde advisory board, men jeg synes det lyder som om det du vil ha, er nogen der arbejder hårdt for projektet som konsulenter, uden løn, men mod ejerandel, og det ville jeg ikke kalde advisory board - som for mig mere er som en bestyrelse. De vil normalt bare mødes med visse mellemrum, og komme med råd til dig - som advisory board nok lidt blødere end en egentlig effektiv bestyrelse, der ofte vil forvente, at kunne beslutte helt reelt hvordan virksomheden skal drives.

Jeg tror du skal søge noget andet end advisory board - nemlig reelt partnere, der vil gå ind og arbejde som konsulenter uden løn mod ejerandel.

Det kræver så, at du kan beskrive dit projekt rigtigt godt og din egen indsats - det kan du læse lidt om her i INVESTOR RÅD som faktisk dækker lidt samme sag.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)