Jeg skal bruge en til at implementere et udlejnings plugin i enten joomla eller wp
Det er udlejning af produkter.
Der skal være mulighed for oprettelse af brugere så vi kan styre vores kunder. der må om muligt også gerne være mulighed for at at lave forskellige priser til forskellige brugere.
Kontakt mig for mere information om opgaven.
Har du lysten? og evnerne?
Hvis du er interesseret høre jeg gerne fra dig i en PM.
Lige for at slå det helt fast . Der skal udarbejders en hjemmeside evt med i forvejen eksisterende plugins til udlejning. Så vi skal havde lavet design samt tilpasset til udlejning . Jeg er ikke intresseret i at have det som abonnemt ved en af de mange udbydere . Vi hoster det hos one så vi selv har 100 % indflydelse på fremtiden. Så en freelance eller en ung ildsjæld med styr på programmering/design af webside. Der er selvfølgelig tale om en betalt opgave.
Jeg har stor erfaring med både Joomla og Wordpress. Ligeledes har jeg udviklet mange bookingsystemer, som jo også minder om udlejning.
Derfor kender jeg alle de små huller, som systemerne kan finde på at lave i en udviklingssituation ...
Hvis du ønsker en professionel løsning, uden forchromede dikkedarer (dem kan du også få, hvis du vil) er jeg mere end klar til at hjælpe dig med løsningen af opgaven/opgaverne.
Kontakt mig gerne på jd@adweb.dk
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk