Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt budget?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg hedder Mathias, 14 år gammel.

jeg kunne godt tænke mig at starte en webshop. Den skal nok handle om gadgets, ved godt jeg har skrevet nogle indlæg om, noget andet, men har måske tænkt mig at starte 2 webshops. Men jeg kan ikke helt finde ud af hvad mnimums budgettet skal være for at det bliver realistisk, med sådan en gadget webbutik. Håber i kan hjælpe mig lidt her, da jeg er lidt på bar' bund med netop, budgettet.

Mit andet spørgsmål er også, om i tror man kan finde en sponsor, lige så snart man har startet siden op, eller om i tror at sponsorerne helst vil vente til at siden bliver mere populær, og set flere gange. I kunne evt. ikke sende mig en skabelon af en ansøgning om sponsorat?.

Mvh

Mathias

Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  LIBA Communication Skrevet kl. 07:53

Det kommer an på hvilke varer og hvor mange varenumre, du vil sælge. Jeg tror ikke, du skal regne med det helt vilde sponsorat til en nyopstartet side, da det gør det svært for sponsoren at vide, hvor stort potentialet er.

Jeg ville starte med at lægge et budget med alle udgifter indregnet - selv de helt mindste. Lav en plan for hvor stort dit varelager skal være og hvor meget tingene koster i indkøb. Så har du et ret godt pejlemærke ift. hvor mange penge du skal bruge til opstart.

Mvh. Linda

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 09:10

Hej Mathias

Det er helt ok at skrive nogle forskellige indlæg herinde, men pas på at du ikke betegnes som spammer..
Spørg kun om ting du vil have svar på :-)

Men igen, så start med at finde ud af om du overhovedet kan få en shop.. Vil dine forældre have dit firma i deres navn?
Når vi taler om en webshop, så har du da ikke sponsorer? Når du har en webshop, så er det jo bare en alm butik - køb varer og sælg dem igen...

Men det er måske en blog du vil lave?

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)