Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spank min web butik, den trænger

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg trænger til at blive vækket og få nogle nye inputs til design og bruger venlighed på www.screenstore.dk

Shoppen har 1 års fødselsdag og er godt på vej, med mange daglige ordre og en god vækst. MEN jeg ønsker at få jeres inputs gode som dårlige til hvad jeg kan gøre bedre for min shop og dermed mine kunder. Designet er udviklet hen over tid og modulerne og udviklingen af siten på samme måde, men hold jer ikke tilbage.

Har selvklart gennemgået både E-Pusher 1.0 / 2.0 og rettet til løbende samt de mange inputs som er at finde på Amino. Jeg tørster efter kritik, så kom nu med den konstruktive ("negative") kritik som kan forbedre mine kunders oplevelser.

Hej

Lars

www.screenstore.dk

Fra Eden
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er absolut ikke ekspert i design/indhold, men du får kritikken fra hoften:

"Lærred til jeres mødelokale..." 

- Skal være mere clean. Det roder. Vinduesrammerne forstyrrer teksten og jeg overvejer om det er bord+stole du sælger.

- Hvorfor skal jeg stadig se på det store billede når jeg hellere vil se på flysæderne nedenfor? Jeg har set den koster 895.

- Thumbnails skal generelt være bedre thumbnails. Det er for store billeder der bare er skaleret og det er svært at se hvad de forestiller.

- Uanset hvilket produkt jeg trykker på er det skide lærred til 895 stadig det dominerende :-)

- Når jeg så overgiver mig og trykker får jeg en liste over alle lærreder. Nu ville jeg netop se dét til de 895,-

- Jeg klikkede lidt rundt og troede så at konceptet var  s t o r e  ting, men det er hovedsageligt skærme. Fly/bif-sæderne er meget interessandte og gode billeder, men de forstyrrer alligevel det samlede indtryk. Fokus på skærmene og lidt mere nedtoning af sæderne indtil jeg klikker på dem. Synes dog de var mest spændende.

- 3 !! links til shopping cart, oppe, nede og til venstre. Lad mig nøjes med et, så hovedmenuen til venstre kan aflives.

• Forside kan bare være dit navn
  • Nye produkter kan lige så godt være en varegruppe
  • Login: Har du særlige priser hvis jeg logger ind, for ellers kan jeg jo vente til jeg skal betale.
  • Indkøbs kurv: er i 1 ord og behøver ikke stå i hovedmenuen
  • Afslut køb: Hedder 'Gå til betaling' hvis jeg f.eks. bare trykker på min Indkøbskurv.  Behøver ikke stå i hovedmenu.
  • Medlem:   'Dejligt' med dette punkt hvis mine øjne passerede Login som er præcis det samme. Glipper den een gang til kan jeg nå at trykke 'medlem' i footeren. ;-)
  • Kontakt os: Nederst på siden er nok. Igen behøver jeg ikke 3 links til det samme og jeg vil i hvert fald ikke se 895,- kroners lærredet nu.   Selvom 'findvej.dk' kun kender en Færøvej 53 var det måske en service at oplyse det ligger i 2800 Kgs. Lyngby.    

Ok, så slap vi af med hovedmenuen. Det tror jeg giver lidt luft.

Topmenu

• Fortrolighed: Omdøb denne til 'Privatliv' og sæt den i footer. Så er der ingen der gider læse den med mindre de har en specifik interesse for det.
  • Forsendelse & Retur + Anvendelse: Kan disse ikke slås sammen til 'betingelser'?

Venstre side

"Hurtig levering af alle projektor lamper ..." stikker for langt ned uanset hvilken side jeg navigerer til. Jeg vil hellere se denne information et andet sted.   Jeg har været tilbage og redigere i mig indlæg fordi jeg glemte du rent faktisk havde en footer, men jeg så den ikke fordi jeg ikke scrollede så langt ned.

Menuen Information / hjælp kommer og går. Første to punkter er 'nyheder' men jeg forventede noget andet. Lav hellere dette som et hovedmenupunkt med underpunkter for at holde tekstmængden nede.

Uden at påstå jeg kan finde på noget pænere er det cyan-blå tema for fesent. Blå og rød spiller dårligt sammen.

Det var lige en spanking herfar - velment, naturligvis :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)