Vi har netop indledt samarbejdet med en ung forfatter som på trods af sin unge alder (25 år) har fået udgivet en novelle som bliver brugt i folkeskolen idag. Hun er ekspert indenfor korrekturlæsning, tegnsætning og er et sandt geni med sproget. Så har du behov for at få skrevet professionelle tekster til PR, markedsføring eller din hjemmeside så tøv ikke med at kontakte os. Denne ydelse koster 25 øre per ord, hvilket vil sige du giver cirka 150 kroner per side forfattet af en anerkendt forfatter. Det må siges at være et godt tilbud til dig. Dette tilbud skal ikke stå alene, så på baggrund af den store succes vores oprindelige tilbud har været så har jeg valgt at forlænge det således at det gælder hele juli måned. Du kan læse det oprindelige tilbud her: Jeg har fået en del nye skribenter ind i mit lille sidefirma SeoFabrikken og mens hjemmesiden er ved at blive opdateret ville jeg give alle aminoer muligheden for at gøre en god handel. Seo-artikler til 15 øre per ord uanset længde, leveret i en kvalitet der tåler dagens lys. Ingen spinning, oversættelse eller lignende. Send en mail til mig på mikkel@hsa0207.dk hvis du vil have reference artikler indenfor netop dit område.
|
Tekster i sublim kvalitet til 25 øre per ord skrevet af udgivet forfatter + forlængelse af vores tilbud på SEO-artikler til 15 øre per ord uanset mængde
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)