Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mlm

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hej allesammen

dette er mit føste indlæg på en rigtig god debatside
det er nu ca 1 år siden jeg begyndte at arbejde med mlm og det har været en rigtig god oplevelse for mig og min familie.
ikke kun har det hjulpet mig helbredsmæssig, men også givet en god økonomisk gevinst
Jeg arbejder med LR og kan kun sige, at det er et fima med orden i tingene.
Nu vil jeg gerne høre andre erfaringer med mlm og hvordan i har bygget jeres forretnig op
Jeg kan evt kontakes på sifka@ofir.dk
ha en forsat god dag
Tilmeldt 24. Jan 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjtaler,

 
Er glad for at høre du er igang med LR International. Arbejder selv med LR, og regner med at blive teamleder her i 2006, så der er fuld gang i sejlene :) Bare klø på, og husk, ikke miste fokus... Sæt dig nogle mål, og tænk på dem HVER dag, samt vær glad og positiv... Så kommer man langt!
 
Held og lykke
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sifka,

LR er et af gode, "gamle", stabile selskaber i Danmark - som jo til trods for mange år her i landet, faktisk har undgået den type presse, som andre selskaber ellers må stå model til nu og da.
 
Det er en udmærket indikator for dig som distributør - og understreger det du skriver: LR har orden i tingene.
 
 
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Hvor længe har LR egentlig eksisteret i DK?
Selskabet er jo tysk såvidt jeg ved, så kan du bekræfte at det kom til før f.eks. Amway i 95''? - Jeg kunne nemlig forestille mig det, men har ikke undersøgt det.
 
Det er nemlig sandt, at bla. LR lokalt i DK ikke er offer for den store kritik. Jeg spekulerer lidt på, om det muligvis har noget at gøre med at folk er mere fortrolige med dem - netop pga. deres tidlige aktivitet i DK og ydermere fordi flere danskere formegentlig har stiftet bekendtskab med LR syd for grænsen forinden.

Er det i øvrigt stadig imod LR''s regelsæt at arbejde med andre MLM firmaer eller er dette lavet om?
 
Mvh.
 
James
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er LR og hvad arbejder de med?

 
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

LR kom til danmark i 1992. Det var en tysker Jan Bohn der begyndte med konceptet.
LR har alt indefor pesonlig pleje, herunder kosttilskud og aloe vera.
hilsen
sifka(snart teamleder :)))
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sifka

Tak for svaret. :)
Det lyder til, at LR i så fald var et af de første MLM firmaer der kom ind i Danmark.
Jeg kunne forestille mig, at LR havde en sej kamp i starten da de trods alt kom til kort efter og under det store bombardement af alskins pyramidespil her for omkr. 10-15 års tid tilbage.
 
Hmm det kan måske ligefrem være, at en vis herre fra Kværs var med til at starte markedet op nord for den tyske grænse i sin tid...?
 
Mvh.
 
James
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej James

Det har du helt ret i at de 2 brødre Gustafsson har opbygget det meste af Danmark-Norge-Sverige, men de har vist solgt deres downline da de begyndte med Qbic7.

Jeg har dog aldrig hørt at der skulle være regler imod at være med i andre MLM selskaber, Men som Ingermar altid har sagt til mig "Man får kun succes med MLM ved at bruget 100% af sin energi et sted, istedetfor 10% her og der".
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vedr. regler om at være i andre selskaber.

De fleste Network Marketing selskaber - for så vidt alle - har oftest en regel der hedder at man ikke må arbejde med andre selskaber. I praksis gør de dog ikke noget - med mindre man eks. er i selskab Y og selskab X - og sidenhen begynder at pitche og rekruttere Y folk over til X. Så vil selskab Y helt sikkert tage fat i kraven på vedkommende. Og det er også fair nok.
 
Men mange har jo eks. et ID nummer i andre selskaber, ikke for at skabe netværk eller sælge produkter, men udelukkende for fordelene ved køb til eget forbrug.
 
Det er ganske rigtigt, som Gustavsson siger: Man får 100% success eét sted, ikke med 10 procent 10 steder ;-)
 
 
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 2/14/2006 5:16:29 PM Forfatter: Lougan Hej James Det har du helt ret i at de 2 brødre Gustafsson har opbygget det meste af Danmark-Norge-Sverige, men de har vist solgt deres downline da de begyndte med Qbic7. Jeg har dog aldrig hørt at der skulle være regler imod at være med i andre MLM selskaber, Men som Ingermar altid har sagt til mig ''Man får kun succes med MLM ved at bruget 100% af sin energi et sted, istedetfor 10% her og der''.

Hej Lougan
 
Tror du virkelig at brd. Gustafson har solgt deres downlines i LR?
Nu er det ikke fordi jeg vil påstå det modsatte, men i mine ører lyder det bare meget underligt...
 
Nu har vi jo snakket Qbic7 før og vi kan vist godt blive enige om, at Qbic7 på nuværende tidspunkt ikke er i nærheden af, at være ligeså stabilt på markedet som LR. - Så hvorfor sælge din veletablerede downline i ét firma, for at skabe en ny downline i et firma der måske eller måske ikke kommer til at slå igennem?
 
Det kan godt være at brd. Gustafson har solgt deres downlines. Men jeg kunne ikke forestille mig, at det skulle være i forbindelse med Qbic7... det ville ikke rigtig give nogen mening.
 
Hvad angår reglen om ikke at måtte tage del i andre MLM muligheder, så kan det meget vel være flere MLM firmaer der påbyder dette. Jeg er 99% sikker på, at LR enten har haft et sådan påbud og/eller stadig har det. Men ydermere kunne jeg forestille mig, at dette påbud ikke er særlig gældende mere hos de fleste...
 
Vi skal jo ikke længere tilbage end i midten og endda slutningen af 90''erne, hvor langt størstedelen af alle MLM firmaer stort set formidlede samme produktsortiment - (dvs. Aloe Vera, husholdning, vitamin, kropspleje etc.).
Så relevansen i et sådan påbud virker mere åbenlyst dengang, hvor aktiviteten i et andet MLM i grunden var det samme som at arbejde for konkurrenten.
Men imellemtiden har tingene ændret sig og flere MLM firmaer i dag konkurrerer ikke direkte med det produktsortiment som LR (og øvrige) kører med. Dermed er det vel også blevet mindre relevant med et sådan påbud kunne jeg forestille mig!?

Mvh.
 
James
Side 1 ud af 3 (21 indlæg)