Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil starte en webshop - 14 år gammel

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer
Mit navn er Mathias, 14 år gammel.
Jeg kunne godt tænke mig at starte en butik op med gadgets, og det skal nok være en butik som ikke er Web. Og jeg er gået ind på alle de der kinesiske hjemmesider. Her ser jeg at du kan få Laptops, Telefoner, og alt muligt gøgl, til ingen penge. Det skræmmer mig at butikkerne måske køber fra de sider og kan let tjene over 2-3000 kroner på bare en laptop, endda på tilbud.
Det fik mig straks til at tænke. Jeg har nemlig set nogle sider fra Kina som har gratis fragt. Jeg kan se at man kan købe gadgets for 75,- som på Coolstuff.dk koster over 100,- mere. Hvad nu hvis jeg startede en butik, hvor jeg solgte det for 30,- kroner under Coolstuffs pris? Altså at min pris på en gadget jeg havde købt for 75,- kroner måske lå på en 130-145,- så tjener jeg stadig penge, og sammentidigt er jeg noget billigere end mine konkurrenter.
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder meget simpelt stillet op sådan der, men der skal lige tænkes en del ting igennem ... Når vi snakker ting fra Kina kan du trods alt ikke bare tage prisen direkte fra siden, de ting skal igennem tolden osv.

Der skal tænkes over hvordan du vil håndtere reklamation, hjemmeside, salg, lager, moms osv.

http://startvaekst.dk/opstart/0/4

Evt kig derinde, der kan man få en god grund viden om en del ting, og ellers skal du nok igang med at læse om import og salg, der er der klogere folk herinde der ved noget om.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)