Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytte til København!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ebbesen
Tilmeldt 20. Feb 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere,

jeg søger lejlighed sammen med en ven i København, enten andelslejlighed (hvis den koster mellem 80-120.000,-) eller en fremlejet. Jeg har prøvet at kontakte utallige udlejere på boligportalen.dk, men med intet positivt resultat. Kender i nogle har enten fremleje eller andelsbolig til salg? Når jeg siger København er det meget bredt, men det er jeg også noget frem til er det bedste. Jeg vil endda gå med til at sige Lyngby er København nu!

Hvis du ikke kan bidrage til indlægget må du også ha' en fortsat god dag :-)

vh. Frederik

Tilmeldt 4. Jul 13
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:50

Jeg ville kigge efter andelsboligerwww.boligsiden.dk eller www.dba.dk Jeg boede nogle år i københavn, hvor jeg lejede en stor 5 værelset lejlighed, som vi delte, hvorved vi fik en lav husleje. 

Der er også adskillige billige andelsboliger til omk. 40 000 kr, men boligydelsen er bare høj. 

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 21:37

Jeg tror dog godt du kan skyde en hvid pil efter en andelslejlighed mellem 80-120.000. I hvert fald hvis du også vil have en husleje der er til at betale. Dem der koster det, er typisk pga. huslejen er tårnhøj (10-15.000 pr. måned), og de så sælger dem så billigt fordi de ikke kan komme af med dem.

Udover det, kan jeg bidrage med så meget, det er ikke nemt at finde noget herovre i den billigere prisklasse :) Men held og lykke med det.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)