Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en iværksætter der er interesseret i at holde et foredrag til skoleprojekt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er en gruppe kontorelever, ansat i Finansministeriets koncern, der har fået til opgave at udarbejde et forslag til en temadag, til vores næste skoleperiode på Niels Brock. Vi skal sammen i klassen, arrangere en konference og i den forbindelse finde emne og foredragsholdere til konferencen. Vi skal hver især i grupperne, aflevere et oplæg til netop vores forslag, hvorefter vi samlet i klassen beslutter hvilket emne, konferencen skal handle om.

Vi har i vores gruppe valgt emnet Iværksætteri, og det kunne vi godt tænke os at høre om, fra en rigtig iværksætter.  Vi forestiller os et lille foredrag fra en iværksætter bag en dansk virksomhed – en mulighed for at høre om, hvordan man opnår succes som iværksætter.

Vi skal således have fat i en af iværksætterne bag jeres virksomhed og høre om personen vil stille op og fortælle lidt om sit liv som iværksætter. Emnet er blot Iværksætteri og ellers står det frit for hvad foredraget skal indeholde, men det kunne være noget om: Historien, Inspirationen, Drivkraften, Udfordringerne, Mulighederne. Vi forstiller os et foredrag på omkring 30-45 min. Vi har desværre ikke budget til honorering af en foredragsholder.

Konferencen kommer til at ligge fredag den 6. september 2013 i tidsrummet fra 9-12 i København.

Som tidligere nævnt er det ikke sikkert at det er vores forslag der bliver valgt, men når vi starter på næste skoleperiode den 12. august 2013, vil det blive besluttet i den første uge og vi vil derefter give besked. Dette vil derfor kun være en forhåndsreservation.

Vi håber der er en der kunne være interesseret eller kunne henvise til en vi kunne kontakte.

Med venlig hilsen

Kim, Johan, Christian & Morten

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 13:11

Undskyld jeg bryder ind her,

Jeg betragter mig selv som 'rigtig' iværksætter og kender andre som er det samme. Jeg kender ikke en eneste person der er medlem af Dansk Iværksætterforening (DIF) og jeg har absolut ingen anelse om hvordan de nogensinde er blevet et talerør for mig.

Er der 'rigtige' iværksættere herinde der kan kommentere på det? Med 'rigtig' mener jeg her man selv har startet sin egen biks, som man er beskæftiget i på fuld tid.

Da jeg har skrevet i jeres tråd vil jeg godt tilbyde mig selv den 6. september, hvis I skulle stå og mangle, men ellers er jeg sikker på nogen nok skal melde sig ;-)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:13

Hvis man skal være medlem af DIF, hvorfor så ikke kontakte dem? :-)

Tilmeldt 4. Jul 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:08

Hej Jesper

Jeg var vist lidt for hurtig til at få copy/paste'et den forkerte tekst ind..

Og foredraget skal ikke handle om noget med Dansk Iværksætter Forening. De kommer blot også og taler på konferencen :)

Mht. ordet "rigtig" iværksætter er blot vores måde at ligge vægt på at det er en der har været der selv - altså vi søger ikke blot en direktør for et firma, men personen der har startet firmaet og arbejder med det nu - beklager hvis det lød nedladende, det var en dårlig formulering :)

Vil du fortælle kort om hvad du beskæftiger dig med? :)

Venlig hilsen

Morten

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 16:25

Hej Morten

Du skal ikke beklage ordet 'rigtig' :) Har sendt dig en pm.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)