Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

D&G - Danmark

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for super gode og brugbare svar Smile

Ved nogen om der er en dansk forhandler af D&G ? det står der ikke noget om på deres hjemmeside.

Pfh. tak.Wink

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:43

Søger du en forhandler (butik) eller en grossist. Jeg går ud fra at du søger en grossist, så du kan blive forhandler.

Men jeg kan sige dig at det slet ikke bliver nemt at blive forhandler af d&g, faktisk umuligt, medmindre du i forvejen har et ben godt inde i branchen og et fornuftigt image. Hvis du mere seriøst er interesseret i at blive forhandler, skal du se om du kan skaffe en aftale i hus med dem, på en af deres kommende messer (uden en god aftale, kommer du slet ikke ind på deres stand).

Et alternativ, hvis du alligevel gerne vil have produkterne, men ikke har ressourcerne til at blive "rigtig" forhandler, kan du prøve parallelimport - læs mere om dette, klik her. Men fashion branchen er ikke den der er præget af størst åbenhed, og derfor kræver det meget research og gode kontakter.

// Jesper Skov

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:07

Nu går jeg ud fra at vi snakker tøj her, men, just in case, hvis vi snakker ure, så er arberg-time.dk general ímportør af D&G Time i Danmark, men sælger kun videre til fysiske butikker.

Jeg parallelimporter selv D&G ure (blandt andet) og hvis du har brug for lidt "showcase" D&G ure på hylderne blandt alt tøjet, så kontakt mig. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)