Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sommerferietilbud: SEO-tekster af god kvalitet, til priser med solstik

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg holder en uges sommerferie i uge 28, men ellers sidder jeg klar på kontoret og arbejder sommeren over. Det kan du nu udnytte ved at sige pænt ja tak til mit sommerferie-tilbud.

Du får 15.000 velsammensatte ord indenfor alle tænkelige emner for kun 3.750 kr.

Hvor meget er 15.000 ord? Det kommer jo an på hvor lange tekster du ønsker. Det er f.eks. 30 artikler af 500 ord, 37,5 (lad os sige 38) artikler af 400 ord, eller 60 artikler af 250 ord. Du bestemmer selv sammensætningen.

Teksterne er IKKE vrøvletekster og er skrevet af mig selv, samt korrekturlæst. Jeg har en stor glæde ved at skrive, er uddannet i informationssøgning og arbejder selv med affiliate marketing og SEO. Du behøver ikke at forklare mig ret meget, det er bare at komme i gang.

Jeg sender gerne eksempler på tekster jeg har skrevet tidligere. Jeg skriver p.t. fast for flere større og mindre kunder.

Dette er et tidsbegrænset tilbud, der kun vil løbe sommeren over - til og med uge 31, hvor jeg starter virksomhed med en anden prismodel og flere ydelser.

Som sagt er jeg på ferie i uge 28 (faktisk helt uden strøm), men skriv endelig og jeg vender tilbage enten i denne uge, eller så snart jeg er tilbage næste lørdag.

God sommer :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)