Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med indkøb af varer og derefter salg til detailkæder

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg går på handelsskole og har idéer om at købe et parti af vare, fx nytårshatte op til nytår og så sælge videre til kæder i Danmark men ved ikke rigtigt hvordan det fungerer.

Har hørt et par stykker, som har gået denne vej og købt tusindvis af et parti varer ind og så solgt videre til fx Coop eller Dansk Supermarked..

Er der nogen som er lidt mere inde i tingene på dette område, og kan forklare om det ville kunne fungere for mig og om fortjenesten? Hvor meget skal man i første omgang bruge af kapital på at købe ind? Og skal man have en "aftale" med en kæde om fx nytårshatte og så købe dem ind, eller købe dem ind først og så bare satse på at man får dem alle solgt?

Mvh

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47165
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er ude i et stort projekt og konkurrerer givet mod nogen der har købt _ fx nytårhatte ind i masser af år og har al erfaring i fortoldning - fragt - osv. 

Du skal givet ha dem solgt inden du køber hjem, med mindre du har et meget stort værelse med lyst til at futte rundt mellem nytårhatte hele sommeren efter. Bare det at få en sådan aftale med kæderne, vil givet kunne gi ting til eftertanke - det er et meget vanskeligt projekt du har i tankerne. De fleste der sælger den type varer, sælger en masse andet også, og har kontakten i det daglige til kæderne, med alle mulige andre varer

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)