Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor inden for restaurationsbranchen søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs fellow amino's

Søger en investor der har overvejet at kigge lidt på restauration/diskoteks branchen.
Det handler om opstart af nyt sted i et område på midtsjælland hvor jeg selv for mange år tilbage har været involveret i en natklub med en meget fornuftig omsætning.
Der er sket meget i byen siden da, og vi tror på der virkelig er muligheder igen.

Ved det nok er nogen af de sværeste slags forretninger at finde interesseret investore til, men hvis der skulle være nogen derude, så smid mig en mail så vil jeg uddybe samt sørge for budgetter, forretningsplan, koncept m.m.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 15:58

Hej.

Jeg er tidligere restaurantør, og ved hvor svært det er at finde business partenere. Måske jeg kan være behjælpelig med nogle gode råd hvis du har behov for det.

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Fra Århus
Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 25
Fra  Bevco.dk Skrevet kl. 15:08

Hey

Har du kendskab til NOX Network?

Det kunne være en mulighed at tage fat i dem. Der kan du med høj sandsynlighed finde dig en proffessionel forretningspartner.

Hvis du har brug for nærmere oplysninger og kontaktpersoner - så giv mig et ring på 26 23 20 20.

Mvh - Michael

www.bevco.dk - Fadøl, Vin, Spiritus, Øl, Vand og Mixer - DK´s største udvalg online med dag-til-dag levering i hele landet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:01

Tak for oplysningen :)

kender skam godt Nox, byen jeg har i tankerne omkring opstart af endnu en club har p.t. et diskotek som er medlem af dette netværk - så man kunne måske tro der ville være noget interessekonflikt ved at finde en partner indenfor Nox rækker ? =)

Fra Århus
Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 25
Fra  Bevco.dk Skrevet kl. 16:22

I så fald er det nok ikke NOX Network du skal søge en forretningspartner hos.

Nu jeg ransager mit Netværk vil jeg  anbefale dig at gribe fat i Anders Frederiksen fra Kombonent.

Han kender samtlige i diskoteksbranchen og vil også kunne være dig behjælpelig med deres system diskoweb.

Kan han ikke hjælpe dig med en mulig investor, mener jeg stadig at deres system specielt udviklet til bl.a. personalestyrring i diskoteksbranchen vil være et aktiv for din kommende virksomhed.

Du kan fange ham på tlf.: 22 10 71 91 - og hils bare fra Michael Svejstrup...

Mvh - Michael

www.bevco.dk - Fadøl, Vin, Spiritus, Øl, Vand og Mixer - DK´s største udvalg online med dag-til-dag levering i hele landet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)