Kære Aminoer. Jeg kan se der er mange tråde med emnet, men jeg har ikke fundet det jeg søger endnu. Til brug i klinikken mangler jeg en måde at føre kassekladde på. Lige nu gør vi det ved at føre en kassekladde i hånden på gammeldags vis, men det er til at få lange n..... af:) Det vil være dejligt hvis det er online så jeg kan tilgå det selv når jeg ikke er på arbejde i klinikken. Det skal være nemt for mine ansatte at vælge/indføre en ydelse (som kan være med, uden eller både med og uden moms da de fleste behandlinger er momsfritaget men vores produkter ikke er det) Flere af de ellers meget lækre systemer jeg har set er ikke så hurtige at indføre indtægter i. Vi har pt dankortterminal (og jeg forventer på ingen måde at den skal tale sammen med kassekladden) og vi skriver kvitteringer i hånden både på kontant og dankortbetalinger. Optimalt skal man når man har haft en kunde og skal klare betalingen kunne: 1. vælge kunden/oprette kunden hurtigt 2. vælge ydelsen/produktet(erne) fx. en momsfri massage på 60 minutter a´550kr (evt minus x%rabat) + en massageolie til 150kr inkl moms 3. evt vælge ekspedient Jeg skulle så gerne løbende kunne holde øje med og have styr på kassebeholdning, moms, osv. Og nem mulighed for at eksportere til min bogholder. Det er selvfølgeligt også en fordel hvis jeg kan importere mit kundekartotek fra mit bookingsystem. Jeg har pt onlinebooq men de har ikke integreret kasse endnu desværre, og da jeg er utroligt glad for deres bookingsystem er jeg ikke meget for at skifte til et med kassestyring. Kender du til en god løsning for mig vil jeg sætte utroligt stor pris på dette. Måske har du et godt forslag. Jeg har kigget lidt på Billys Billing og det vil muligvis vise sig at kunne disse ting. Jeg har også overvejet simpel brug af excelark, men synes ikke det virker helt så hurtigt og brugervenligt som et system hvor man kan forvælge ydelserne. Virker også som om der lidt nemmere kan opstå svipsere og tastefejl i excel. Glæder mig til at høre hvad du har af forslag. Her kan du se nogle af de "produkter" som skal kunne vælges i systemet. God weekend fra Rasmus |
Hej Rasmus
Jeg vil foreslå at du kigger på www.web-regnskab.dk, der er en demo video på hjemmesiden som du kan se. Systemet koster 49 kr. pr. måned og det opfylder dit ønske om at kunne tilgå det fra dit hjem, lige som din revisor også vil kunne kigge i systemet, hvis du giver ham adgang.
Mvh
www.ØkonomiEksperten.dk
v/Ulrik Rasmussen