Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pagerank 0 - men hvorfor?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Drømmeriet v/ Jens Bøndergaard Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har med jævne mellemrum checket pagerank for min side www.lektiehjaelperne.dk , som efterhånden muligvis er en af Danmarks største sites for lektiehjælp.

Jeg har indtil nu ikke rigtigt taget mig af, at pagerank altid (snart 7 år) har været 0, men er lidt bekymret nu... for hvorfor er min glimrende webside vurderet til at være så ringe, når andre omkring mig ser ud til i det mindste at være >0?

Jeg har ikke rigtigt nogle in-links - mest fordi jeg ingen venner har :) - eller også fordi jeg har brugt cirka nul energi på link-building. Kan det være en grund?

Håber i har nogle tips...

Mvh Jens

JegUdbyder.dk Her kan du gøre reklame for dig selv og det du udbyder. En søster-side til Lektiehjaelperne.dk.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:25

Jens Bøndergaard:
eller også fordi jeg har brugt cirka nul energi på link-building. Kan det være en grund?

Præcist :)

Pagerank er en form for autoritet. Og jo flere stemmer(links) dit site har, jo mere autoritet får det. Baseret på værdi og relevans.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Drømmeriet v/ Jens Bøndergaard Skrevet kl. 22:36

Takker :)

Så må jeg jo til at finde ud af alt det her med link-building, for det sker ikke så automatisk, som jeg kunne tænke mig.

JegUdbyder.dk Her kan du gøre reklame for dig selv og det du udbyder. En søster-side til Lektiehjaelperne.dk.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:49

Nej. "Linkbuilding" og "Automatisk" må helst ikke indgå i samme sætning :) Men hårdt arbejde, og godt indhold. Så kommer det af sig selv :)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:07
Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 14:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du skal ikke bygge links for at få pagerank. Du skal bygge links for omtalen og trafikkens skyld.

Jens Bøndergaard:
Jeg har ikke rigtigt nogle in-links - mest fordi jeg ingen venner har :) - eller også fordi jeg har brugt cirka nul energi på link-building. Kan det være en grund?

Kan godt være du ikke har nogen venner, men du har jo nogle lektiehjælpere som kan hjælpe dig. Hvad med at lave et badge til dem som de kan bruge på deres hjemmeside og som så linker over til din hjemmeside.

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 22:16

Pagerank få´s ved at andre sider med højere Pagerank linker til dig med Dofollow links. Der er selvfølgelig nogle meget lange algoritmer bag det, men grunden til du ikke har nogle høj pagerank er fordi du ikke har nogle, eller gennemsnittet af kvaliteten af de links du allerede har, er af lav kvalitet. 

Pagerank are dog mere og mere end mindre effekt på søgeresultater. Så det er ikke så vigtigt for din side :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)