Jeg er 27 år og kommer fra Århus-området. Det kreative er i perioder en stor del af mit liv og jeg vil gerne starte en hjemmeside hvor jeg sælger mine kreationer. Dette er ikke med henblik på at det skal være min levevej, men mere en fritidsinteresse. Jeg er dog lidt tøvende og usikker på hvordan jeg skal gøre, og vil gerne starte noget med en anden/nogle andre, som jeg kan spare med. Desuden synes jeg tit at kreativiteten vokser når man sidder flere sammen og arbejder, fordi man udveksler ideer og lærer af hinanden! Jeg er pt. meget interesseret i træ; med henblik på interiør til boligen, smykker og forskellige farvekombinationer generelt, men også som en kontrast til træet. Ind imellem maler jeg og redesigner ting. Jeg kunne godt tænke mig at lære mere om ler og keramik. Jeg elsker at kombinere forskellige materialer og lege med kontrastfarver og farvegradueringer. Jeg elsker grafiske prints og ville ønske at jeg lavede noget mere, men mangler lidt andre kreative sjæle i Århus-området, så man kan motivere og kan blive motiveret af hinanden :) Jeg håber også der måske er nogle som kunne tænke sig at være med, som har erfaring med at starte en hjemmeside - uden det nødvendigvis er kreative timer hver gang, men lige så vel deling af egne erfaringer ;) Jeg er interesseret i at blive en del af et allerede eksisterende netværk eller høre om der er andre der kunne tænke sig at noget lignende? |
Århus-Netværk for kreative sjæle og iværksættere
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
|
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)