Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en der kan hjælpe med regnskab - haster

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Nu har jeg tjekket op på mit regnskab og ser nogenlunde korrekt ud. Bruger BillysBilling som regnskabsprogram, men ser ikke ud som om mit importmoms(3-4 posteringer) er registret korrekt i programmet, ligesom moms jeg har fået retur, stadig står som om det ikke er registret endnu, men er det altså på min bank.

Skal jo have det fikset her senest søndag?

Evt. kan jeg sende kontoudtog fra min bank, log ind til billysbilling og kopier på importmomsen via en mail. Drejer sig om mellem 10-20 posteringer per måned der er lavet og det hele stemmer vist frem til midt september.

Nogle der kan tjekke op på det og få det sidste posteret korrekt? Selvfølgelig mod betaling.

Så kan du hælpe skriv til mig på chatten, Skype: Lykkemedia, Email: Lasse@lasselykke.dk

Med venlig hilsen
Lasse Lykke-Sørensen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:47

Du er pænt sagt, for sent ude - Momsen der ikke er registreret som betalt - burde være et status problem og komme af at momskonti ikke har været NULSTILLET korrekt - men mon ikke momsen står på momsafregningskontoen? Stemmer din bank - for gør den det - er det mærkeligt

I alle fald, jeg tror du er så sent ude at du ikke når det til 1/7 OG - du har et ekstra problem i at momsen og importmomsen jo må høre til 4 kvartal eller tidligere - i 2012 - og derfor har du forkert momsangivelse der også skal korrigeres.

Tag selv initiativ og ring til nogen fra morgenstunden - evt en revisor og se om en der har tid i morgen - men det er op ad bakke med så kort frist - jeg ville dog ringe lidt rundt til kendte aminoer der gør i bogføring og revision type martin123 eller tonny erhvervsconsult - og så selv om jeg ikke tror de kan nå det (og nej ikke til mig jeg laver ikke den slags Smile)

venligst John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 13:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Lasse, 

Skynd dig og ring til vores support på tlf. 70 23 83 80 så du kan få styr på det. 

Mange hilsner
Toke  

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 17:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse

Du er sent ude, men det er der råd forYes

Skriv en mail, så kan vi sikkert finde en løsning og indberette inden fristen, da denne er udsat til den 3/7.

Dejligt med planlægning og planer, som bare holderSkype-BigSmile

Tonny

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)