Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame udover Adwords, Facebook mv.?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er der nogen af jer der ved hvordan man ellers kan reklamere, udover facebook Ads o.l, Google Adwords og Cashback, hvis man nu skal reklamere for et firma?

På forhånd tak 

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 22:43

Hej Shalla,

Der er da en pokkers masse muligheder udover de ting, som du nævner - alt efter hvilken branche og hvilke produkter du sælger, skal man jo tænke marketing i forhold til den målgruppe du vil ramme. Der er jo radio, tv, aviser, magasiner, plakater, flyers osv.. Hvis du leder efter alternativ markedsføring, som evt. er gratis - det er der jo mange på Amino der altid leder efter, så kan du evt. søge efter Gorilla Marketing - der findes masser af websites og masser af bøger, som giver gode råd vedr. denne form for markedsføring.

Så - det er bare at komme igang.

Hvis du fortæller lidt mere om hvilken forretning du vil markedsføre, vil det være lettere at komme med nogle konkrete forslag!

Go' fornøjelse,

Morten Reitoft

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:40

Jeg har tilmeldt mig et affiliate marketingprogram. Firmaet har kriterier hvor de ikke tillader at man reklamere via Google adw, Cashback system, Facebook ads og eller lignende, hvad kan man ellers gøre?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:54

Fortæl om din virksomhed, hvad du sælger, marketingsbudget.. Hvis du vil have gode råd, som kom dog med nogen oplysninger!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:57

Jamen jeg er publisheren og har tilmeldt mig partner-ads, som opstiller en række hjemmesider og firmaer som man skal reklamere for. KRITERIERNE for firmaet er man ikke må reklamere vha. google adw, Cashback eller Facebook og eller lignende.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)