Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår fik du succes med DIN virksomhed?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle mediværksættere!

Jeg syntes det kunne være interessant at høre hvornår de forskellige iværksættere her på amino slog igennem med deres virksomhed

Når jeg snakker slået igennem, så er det naturligvis hvornår i begyndte at kunne leve af den virksomhed som i startede op fra bunden af.

Kom med de 3 største sejre i havde under din opstart af virksomheden.

Kom herefter med de 3 største nederlag i havde under jeres start.

Jeg lægger ud!

Jeg kan starte ud. Jeg startede www.proteinsalg.dk for 8 måneder siden, og jeg er endnu ikke helt slået igennem, men det er ved at gå den rigtige vej og der går ikke længe før jeg har nået mit første mål. At have indtjening til at kunne leve af min forretning. Er dog stadig elev ved siden af 1 år endnu, så min 100 timers arbejdsuge er langt fra slut endnu.

3 største sejre:

1. Åbningsdagen d. 18 oktober 2012, hvor jeg allerede første dag fik en kunde!

2. Da jeg modtog mine nye produkter til min webshop ( startede ud med kun 2 produkter) Kan huske det skete i oktober, og det var den bedste gave jeg kunne modtage!

3. Da jeg blev inviteret til et arrangement med bodybooster.dk i Classic Gym hvor der blev solgt produkter og delt smagsprøver ud og snakket med en masse forskellige om mine produkter.

3 nederlag:

1. Første gang jeg havde en udsolgssituation på min shop.

2. Alle de penge jeg har brugt forkert, som kunne have været langt bedre brugt på alt andet. Erfaring, erfaring, erfaring.

3. Den sidste har jeg stadig til gode, det har endelig været en god start uden de største problemer :-)

Kom med jeres!

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)