Er der efterspørgsel på et produkt, der udelukkende skal bruges som nattelys? :-) |
Jeg tror de er ret nye. Men der er da noget derude:
Er der efterspørgsel på et produkt, der udelukkende skal bruges som nattelys? :-) |
Her fik han feedback fra 4 multimillionære der investerede i nye ideer. Mener de mente ideen ikke var pantent mulig og at det ikke kunne blive en stor forretning pga konkurrence. Opfinderren var fra England og kunne ikke afsætte produktet til større indkøbskæder fordi han kun havde et produkt og de ønskede en serie af produkter før de tog varen ind i sortiment. Opfinderen søgte 250.000 pund til at udbrede ideen til Europa, men millionærerne / investorerne troede ikke på det kunne lade sig gøre når han ikke havde patent på ideen og ej heller havde fået de store kæder som kunde i hjemlandet England. Prøv at søge på youtube på Dragons Den. Måske du kan finde lid der. De bedste hilsner Ronni |
Jeg synes ideen er super god, men jeg må indrømme, at jeg heller ikke tror det bliver en verdens succes.. Det er jo, som andre også skriver, bare at sætte en sensor på en LED lampe (LED strip).. Skriv gerne til mig, jeg vil godt prøve at sælge det. Philips kommer iøvrigt med samme ide - næsten - det kører bare på deres "HUE" hvor der kommer en App. som gør, at så snart du træder ind i et rum (med din mobil på dig) tænder de lamper du nu har planlagt.. |
Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk
Du kan evt. smutte i Ikea og købe en LED snor, også sætte en sensor på, så kan du lege med det derhjemme og se om det er noget der virker eller ej. Jeg tænker umiddelbart at det i flere situationer vil give for lidt lys. F.eks. ville jeg hellere have en nattelampe som indstillede styrken afhængigt af mørke/tidspunkt, så at jeg kan tænde den midt om natten uden at den blænder mig, hvorimod den om aftenen giver et skarpere lys så jeg kan læse min bog. Jeg tror mere på de mere intelligente løsninger som disse to: http://www.kickstarter.com/projects/smartthings/smartthings-make-your-world-smarter?ref=category
|