Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Billys Billing

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 3. Jun 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er!

Jeg står med et mindre problem da jeg netop har startet endnu en virksomhed op. Jeg har 2 forskellige virksomheder men kun et CVR-nummer.
I mit regnskabsprogram som er Billys Billing har jeg to forskellige organisationer oprettet og her kommer min problemstilling så.

Skal jeg indtaste regninger og indtægter ind under hver sin organisation eller skal jeg gøre det i den virksomhed, hvor jeg har CVR nummeret i. Altså inkludere regninger osv i den virksomhed jeg har CVR nummeret i?

Håber i kan hjælpe mig. Og hav en fortsat kanon fed dag!

De bedste hilsner
Emil 

Find spændende varepartier hos Norcap Wholesale ApS!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:30

Jeg mener ikke det duer at du har det i hver sin bogføring - det vil skabe problemer og omkostninger hver gang du skal indberette moms, og af hensyn til årsregnskab skal du jo kunne vise skat det samlede resultat - og skal så til at lægge sammen hver gang - jeg synes det skaber rod.

Det bedste var hvis BB havde haft en funktion, hvor du kunne sætte en sag på alle bilag, for så kunne du ha et regnskab og alligevel selv gå ind og se hver "forretning" for sig - Jeg ville dog absolut køre alt i den "organisation" du har til dit CVR - så har du samlet momsangivelse og regnskab, og må selv holde forretninger hver for sig på anden vis

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 12:00

Hej Emil,

Skynd dig og skriv til support@billysbilling.dk eller ring til vores support på telefon 70 23 83 80. 

De kan hjælpe dig :-)

Hilsen
Toke  

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 13:25

Hej Emil

Jeg er enig med Cookie idet det er klart nemmest at holde disse samlet. Løsninig kunne være at du bruger to forskellige costcenter grupper så du kan adskille regnskaber hvis det er muligt i BB. Det skulle vist være muligt i alle regnskabs programmer. mvh Mitat

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Fra Haderslev
Tilmeldt 3. Jun 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 13:00

Tusind tak for jeres hjælp! Det er nu ordnet. 

Hav en fortsat god dag allesammen!

Find spændende varepartier hos Norcap Wholesale ApS!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)