Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gik fra side 4 til forsvundet på Google...

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Det er der vel nok et kvikt hoved som kan svare på.

Hvis ikke du får svar her, hvilket der er en reel mulighed for, kunne du lave dit eget indlæg efter der er gået en rum tid :-)

Vh Mathias

Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 66
Fra  Rasmus-Koelln.dk Skrevet kl. 17:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders 

Hæng mig ikke op på det, men da CuteRank, Impersonal og Seobook tjekker resultaterne fra samme eller forskellige datacentre så vil resultaterne ikke altid være de samme. Dog vil du opleve at hvis din hjemmeside for eksempel har ligget #1 på søgningen 'snørrebånd' i en længerer periode, så vil du ligger #1 på både CuteRank, Impersonal og Seobook fordi at alle datacentrene så vil være 'up to date', datacentrene er nemlig ikke tilfældigvis synkroniseret eller opdaterede konstant på samme tid.

Anders S:
Hej
Før brugte jeg rank checker fra seobook.com.
Men så læste jeg er på amino om impersonal.me at det var den bedste. Reslutaterne fra seobook's rank checker passer heller ikke sammen med impersonal.mé.
Så fandt jeg Cuterank.net.
Dens reslutater passer med impersonal.mé.

Men hvis jeg må stille et tillægs spørgsmål i din tråd her.

Hvad nytter det at have gode placeringer ifølge impersonal.me og Cuterank.net når brugerne rundt omkring ikke ser samme reslutater som man har ifølge impersonal og Cuterank og andre værktøjer ?

Jeg oplever at på en og samme PC med Firefox og internet Explorer er der kæmpe forskel i de to browser.
Begge browser bliver nul stillet osv før søgning. Men Firefox er helt ved siden af impersonal og Cuterank hvorimod internet Explorer viser placeringerne som jeg har i Cuterank og impersonal mé.

Jeg har oplevet det samme på en anden PC med flere browser. Igen viser internet Explorer reslutater som man har i Cuterank / impersonal.me.
Men de andre Chrome Firefox viser noget helt andet. Igen er alle browser blevet nul stillet osv inden sødningen.

Så hvis det sådan rundt om hos folk ja er det jo ikke fedt at ha gode placeringer ifølge impersonal mé , når kunderne ikke ser det samme alligevel.

Hvorfor denne forskel ?

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 17:50

Hej Rasmus
Tak det gir så mening mht disse værktøjer.
Men hvorfor så lige den forskel mht de forskellige browsere ?

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 17:56

Anders S:

Der skulle ikke være forskel, hvis de er nulstillet, og du ikke er logget ind.

Teddy

Tilmeldt 9. May 13
Fra  Rasmus-Koelln.dk Skrevet kl. 18:28

Anders S:

Hej Rasmus
Tak det gir så mening mht disse værktøjer.

Dette kan være fordi at cuterank måske benytter sig af et Google datacenter i Tyskland og seobook måske benytter sig af et datacenter i USA. Alt i alt er det ligemeget, da du efter en længerer periode med samme rankeringer alligevel til sidst vil få de samme resultater i alle værktøjer. Hvis du har en ny side hvor du linkbuilder og konstant bliver rykket rundt i Google vil du altså flere gange dagligt se forskellige resultater i forskellige værktøjer, men nå du på et tidspunkt for eksempel har lagt #3 i en 14 dages periode, så vil resultaterne med stor sandsynlighed være de samme i alle disse værktøjer.

En anden god idé kan være at få sat Google Webmaster Tools op så du kan se gennemsnitlige positioner, som de faktisk søgende ser.

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 18:29

Hej Teddy

Nu slettede jeg firefox og hentede en ny firfefox ned.
Nu viser Firefox det samme som internet Explorer og impersonal.mé etc.

Men der er sikkert mange derude som ikke finder én pga deres browser.

For hvem sletter deres browser og geninstaller den igen.

Nå men ok sådan er det jo :)

Tilmeldt 9. May 13
Fra  Rasmus-Koelln.dk Skrevet kl. 18:33

Anders jeg tror på mange punkter at du misforstår det hele lidt. Hvis du nå op på #1 skal du nok blive set i søgeresultaterne af de søgende ;-)

Det en ny browser kan gøre, som også impersonal.me, er at give dig resultater som ikke er personaliserede af dine tidligere søgninger, og gøren og laden på Google. Hvis du for eksempel har søgt på blomster og besøgt euroflorist 10 gange, så vil de med stor sandsynlighed ligge #1 på søgningen blomster næste gang du søger, selvom de altså kun ligger #3 ligenu.

Anders S:

Hej Teddy

Nu slettede jeg firefox og hentede en ny firfefox ned.
Nu viser Firefox det samme som internet Explorer og impersonal.mé etc.

Men der er sikkert mange derude som ikke finder én pga deres browser.

For hvem sletter deres browser og geninstaller den igen.

Nå men ok sådan er det jo :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 18:42

Det har du sikkert ret i :)
Tak for forklaringen og for jeres tålmodighed ;-)

Og tak for lån af tråden Mathias.
Nu stopper jeg inden jeg takker over :)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)