Det er helt normalt, at Google giver en ny side et "kick" til at starte med. Herefter falder siden tilbage og den "rigtige" kamp begynder
Så det er bare på med arbejdshandskerne. Få lavet noget godt indhold på siden og få gang i en masse (gode) indgående links samt delinger på de sociale netværk.
Nu er jeg endnu mere forvirret, for nu er jeg tilbage på side 4 igen, med mit søgeord. :-)
Google Dance er rimelig velkendt, den går over med tiden som Google finder den rigtige plads til din side.
Mathias B:
Jeg er skam igang med at skrive en masse indhold, mit eneste problem er bare, at jeg ikke helt ved hvordan jeg skal få en masse indgående links... :-)
Vedrørende links kan du skrive nogen gæsteartikler omkring protein pulver o.lign og få udgivet på sportblogs og andre relevante emner. Så kan du oprette brugere på diverse sportforums/bodybuilderforums. Lidt aktivitet derinde (ingen spam, det hader vi alle ), så kan du sikkert godt få et signatur link til din side. Jeg ved ikke hvordan styrken vil være, men da det er fra en lettere relevant side, må der være noget at hente i det.
Og så smid et link til din side i dit signatur herinde på Amino. Det er et godt link at få med på vejen - og mange af dem ;)
Google Dance er rimelig velkendt, den går over med tiden som Google finder den rigtige plads til din side.
Okay, jeg var bange for at jeg blev straffet for at ændre indholdet på forsiden, eller noget i den dur.
Jonas:
Vedrørende links kan du skrive nogen gæsteartikler omkring protein pulver o.lign og få udgivet på sportblogs og andre relevante emner. Så kan du oprette brugere på diverse sportforums/bodybuilderforums. Lidt aktivitet derinde (ingen spam, det hader vi alle ), så kan du sikkert godt få et signatur link til din side. Jeg ved ikke hvordan styrken vil være, men da det er fra en lettere relevant side, må der være noget at hente i det.
Det var faktisk en rigtig god idé! Alle links tæller vel, så længe jeg ikke spammer diverse forums. Jeg er dog slet ikke klar med siden endnu, men det er godt at være forberedt på "markedsføringen" af min side.
Jonas:
Og så smid et link til din side i dit signatur herinde på Amino. Det er et godt link at få med på vejen - og mange af dem ;)
Den skal nok komme, når jeg er helt færdig :-) ( Hvilket jeg nok aldrig bliver ;-) )
Hej Før brugte jeg rank checker fra seobook.com. Men så læste jeg er på amino om impersonal.me at det var den bedste. Reslutaterne fra seobook's rank checker passer heller ikke sammen med impersonal.mé. Så fandt jeg Cuterank.net. Dens reslutater passer med impersonal.mé.
Men hvis jeg må stille et tillægs spørgsmål i din tråd her.
Hvad nytter det at have gode placeringer ifølge impersonal.me og Cuterank.net når brugerne rundt omkring ikke ser samme reslutater som man har ifølge impersonal og Cuterank og andre værktøjer ?
Jeg oplever at på en og samme PC med Firefox og internet Explorer er der kæmpe forskel i de to browser. Begge browser bliver nul stillet osv før søgning. Men Firefox er helt ved siden af impersonal og Cuterank hvorimod internet Explorer viser placeringerne som jeg har i Cuterank og impersonal mé.
Jeg har oplevet det samme på en anden PC med flere browser. Igen viser internet Explorer reslutater som man har i Cuterank / impersonal.me. Men de andre Chrome Firefox viser noget helt andet. Igen er alle browser blevet nul stillet osv inden sødningen.
Så hvis det sådan rundt om hos folk ja er det jo ikke fedt at ha gode placeringer ifølge impersonal mé , når kunderne ikke ser det samme alligevel.