Får du lavet en lækker side syntes jeg da bestemt du skulle dele den herinde samt hvem der har lavet den, så andre kan få glæde af erfaringen. |
Et template er da alt andet end et unikt design!
Får du lavet en lækker side syntes jeg da bestemt du skulle dele den herinde samt hvem der har lavet den, så andre kan få glæde af erfaringen. |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
Et template er da alt andet end et unikt design! |
CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil.
|
Det er da bestemt LANGT fra alle der bruger en template/theme som udgangspunkt |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
Jeg kender eksempler på begge dele, og det behøves ikke koste kassen at få lavet fra bunden. Hvis du kender grafikere personligt kan du ofte få et komplet webshop design (til en niche webshop) fra bunden til ~15.000 + moms. |
CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil.
Websider koster det samme at lave, om de ser billige eller dyre ud. Pris, template, fra bunden eller ej er ikke pointen. men om designeren evner at formidle en stil, målgruppen synes er elegant. Der er ofte en konflikt i at designerens og din målgruppe ikke er den samme. Webdesignerens målgruppe er nemlig dig. Og hvis du ikke kan udtrykke dig præcist, og det går jo ikke så godt med det, så sker der det, der altid sker: at du får noget, der føles godt for dig. Nettet er fuld af den slags. Så, tag lige at være lidt mere præcis: Hvordan skal din shop udtrykke elegance og dyrt? Hvis jeg skulle lave en webshop, ville jeg lægge vægt på at funktionaliteterne var velkendte og virkede godt, og at det var nemt for mig at udskifte elementer. Kode og motor skulle bare virke i baggrunden. Stil ville jeg basere på farvevalg, ikoner og billeder. |
jps@jensstolt.dk