Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unik design til fornuftig pris

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil gerne skille mig ud af mængden med en unik design!

Jeg SKAL sælge 3 forskellige varegrupper :
Kort holder , pung + bælte . Allesammen kun 3-4 at vælge i mellem+ der kommer 1 model med iphone taske og 1 muse måtte.

Det hele er håndlavet og er af det højeste kvalitet og udstråler det rene luxus vare.

Hjemmesiden SKAL derfor udstråle LUXUS og dyrt.

Jeg ved at hvis man skal designe alt kommer det til at koste kisten derfor har jeg selv kigget på prestashop templets men ikke rigtig fundet nogle.

Mine krav :
-Finder et templets som passer til målgruppen(gerne en som koster)
-Sætter det op med design af de nødvendige banner (grafik billeder budskab)
-kan muligvis putte billeder ind for mig måske i alt 12 vare

Den seriøse Freelancer må gerne komme med et udkast og have egne ideer..

Tænker ikke i behøves bruge 3 timer men hvilke tema der vil passe, måske farve valg og hvad jeg får med og pris.

Gerne nogle med erfaringer .

Prisen er IKKE fastlagt kommer an på meget men jeg har ikke tænk mig at bruge eksempelvis 10.000kr

Vil gerne i gang hurtigst muligt
Tilmeldt 25. Jun 13
Skrevet kl. 00:14
Og EVT hvordan jeg ellers kommer igang eller finder teplantes så jeg i stedet kan søge folk der kan lave grafik/banner osv da jeg køber designet
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 00:17

Jeg har lige udviklet et Magento-site til en eksklusiv indretningsbutik, du skal være velkommen til at sende mig en privat besked herinde, så giver jeg gerne et bud på din side - og sender dig link til et par referencer.

Med venlig hilsen
Thomas

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 00:39
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 00:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Eftersom ord som sælge og Presta fremgår, så må man vel antage der er tale om en shop ;)

Tilmeldt 25. Jun 13
Skrevet kl. 14:37

Det er en webshop:)

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 22:45

Hej

Vi kan hjælpe dig med en rigtig god og flot løsning som du vil få glæde af mange år frem i tiden og vi har nogle gode tilbud også nu. Du må meget gerne ringe på telefon 25101616 eller skrive til mitat@albedosoft.dk så kan vi give dig en god pris. mvh mitat

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Tilmeldt 25. Jun 13
Skrevet kl. 01:43
Hvor er jeg træt ag henvendelser hvor der står: jeg kan opsætte webshop for dig for xxx antal kroner ring til mig....

Jeg skriver jeg gerne vil vide hvad jeg får for pengene...

Har kun haft en god dialog med en som tilbyder magnetto selvom jeg var mest til prestashop eller Shopify....

Er der nogen der har ideer eller forslag hvad jeg kunne gøre ???

Hvad er met normalt ? Jeg kender og har lavet shop selv i Shopify men synes det var OK pris 300-400kr om måneden... Plus gebyr...

Hjælp mig
Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 07:59

Når du engang har fundet en programmør, så kan jeg fotografere og hjælpe dig med at få dine bannere og emner til at se dyre ud.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:57

Hej,

I virkelighed kan du være heldig at finde en som mig, som ikke tager alverden til timepris - og derved spare penge.
Jeg leverer kun designet, så det er klar til programmering (dvs: Du skal selv sørge for at finde programmering) - Det kan jeg hjælpe med.

Ind i mellem er det fint med et template, men ulæmpen er bare, at det bliver for hurtigt brugt, og derfor nemt kan ses på flere forskellige hjemmesider.
Derfor vil jeg anbefale at du får det designet fra bunden - Altså et unikt design. - Derudover vil jeg anbefale programmeringen sker i WooCommerce (Wordpress), eller bliver udviklet til Magento Webshop.

Min timepris (freelance) er 270 DKK/time.

Hav en god søndag,

Venlig hilsen
Nils 

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)