Det er faktisk mere svært end forventet, trods det at have været indkøber i mere end 6 år. Føler man bliver fuppet lidt af firma´er - ved nyopstartet tøjbutik til unge mennesker og den smarte Mor. har nogen en ide om med ca. 100m2 - indbygger på ca. 10 -12000 personer hvor meget der er passende at sige ja til, et firma sagde jeg mindst skulle tage 4x400 par bukser - 1600 par bukser fra et firma pr. pr - uden at have en ide om det kan sælge :o( Kan nogen hjælpe med hvad der er fornuftigt at købe ind i mængde ? Ikke alle firmaer vil sælge til en hvis ikke lige de ligger med de og de mærker ! Mange tak for hjælpen. :o) |
øh... jeg blir lidt forvirret over dit indlæg...
men du spørger om hvor meget du skal indkøbe, right?
For mig at se, så er 1.600 bukser godt nok meget.... køber du direkte fra Thailand, så tror jeg ikke det er helt forkert, men køber du fra en grossist i Danmark, så er det vist helt hen i hampen.... Jeg ved vores lokale tøj-pusher køber ind i meget mindre mængder, ellers ville hele byen da gå i det samme tøj ;-) ... og det er i en 10-12,000 personers by :-)
Jeg tror de får hjem i 10 - 20 stykker størrelses orden.. det rigtige populære nok lidt mere...