Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Zuccez - helt enkelt!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi, Anette Christiansen og Ann Bergsman, har netop skrabt en forventningsfuld virksomhed i jorden og taget tilløb i et stykke tid. Og nu har vi endelig rendt panderne frugtbart sammen og med et brag skabt vores eget firma; en kompetent grafisk tegnestue, som vi beskedent har valgt at kalde Zuccez. Zuccez, fordi, det er jo det, det handler om! Vi vil skabe succes for vore kunder og for os selv – og for os, handler succes om at have det sjovt og elske at gå på arbejde. Det kan gå i opfyldelse, hvis vi får os en meget bred kundekreds, så vi hele tiden udfordres af nye emner, brancher og produkter. Vi vifter hermed inviterende med den røde klud over for dig som samarbejdspartner. Læs mere på www.Zuccez.dk - Ann er AD’er og arbejder kreativt med idéudvikling. Hun blev uddannet grafiker i 1991 og har en fortid bl.a. hos GREY Aalborg. Anette udfører billedbehandling og færdiggør materialerne til tryk. Hun blev uddannet grafiker i 1999 og har bl.a. været ansat hos Respons Aalborg. Tilsammen har vi en sværm af kompetencer og er ikke til at komme udenom!
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:09

Hej Ann

Tillykke med den store beslutning.
Når I får brug for korrekt og levende tekst til et projekt, så er jeg ikke længere væk end ca. 16-18 timer i kajak og 0,5 ms via nettet.

mvh Hans

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 14:22

Tillykke med det, selvom jeg savner nogle priser på jeres hjemmeside samt referencer. 

Hvis nogle af jer 2 ovenstående ønsker en god cms hjemmeside, er jeg kun en mail væk Wink

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:35

Vores timepris er 650,- og vi giver gerne et tilbud!!

Tilsammen har vi mere end 30 års erfaring fra forskellige reklamebureauer og trykkerier. Og kan hjælpe dig med alt fra logo
til kataloger/magasiner. Kort sagt er vi klar til at designe og producere alle former for grafisk materiale.

Vi har ikke nogen referencer på vores site - da vi lige er "startet" for os selv denne sommer.
Men jeg vil gerne sende en PDF, så du kan se nogle af de opgaver vi har designet og produceret før vi var Zuccez.

MVH
Ann

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 15:04

Du må gerne sende en PDF til min mail, stefangranholm@gmail.com da jeg er på udkig efter en mulig logoskifte i KIF foreningen, hvis jeg kan få dem overtalt.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)