Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal låne 6 millioner, hvordan griber jeg det an?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Klaus Riskjær skyldte 500 millioner kroner. Lånte så alligevel 500 millioner mere og tjente milliarder. Men undlod at betale de første 500 millioner tilbage. Anyway, intet er umuligt, så go for it.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 12:02

Sims:
Dem der kan se guldet, altså skal jeg opgive min idé? Der er ikke meget amino kickstart over det her

Hvad havde du regnet med for at være ærligt? Amino er jo ikke fyldt med jubelidioter ;) Der er folk der lige er startet op (og det er typisk her de fleste jubelidioter findes, inkl. mig selv) og så er der folk med mange års erfaring som bare er en anelse mere realistisks :) De første kan måske give dig motivation til at give den et ordentligt røvspark, de andre kan guide dig mere konkret.

Hvis du kun har brug for rygklappere er Amino det forkerte sted at gå hen, så tag imod den hjælp du får med kyshånd uanset om de virker som slag i nakken. Og hvis du virkeligt bare "ved" med dig selv, at det her er det rigtige for dig, så brug det som motivation til at sige "fandme nej, jeg skal satme vise jer" :) Og lykkes det med din baggrund har du en skide god historie som medierne gerne vil høre om, det er jeg helt sikker på :)

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 12:11

Var alt så nemt, havde jeg bygget rumskibe og udkonkurreret NASA. Stick out tongue

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:28
Hej sims
Tror ikke du får en bank til at låne dig pengene udfra det du skriver om din situation.
Uden opsparing og arbejde er det svært!

Du skal have fat i nogle investorer som dig selv tror på ideen og virksomhedskøbet / forretningsplanen.
Der er mange om budet derude og har du ikke et godt netværk så tror jeg det bliver svært.

Men prøv amino kapital selvom jeg umiddelbart ikke tror du finder det du søger der.

Tit og ofte er det i eget netværk man finder de interessante kontakter.
Hvis du ikke har et netværk så tilmeld dig nogle og deltag i netværksmøder og arbejd i den retning.
Er det akut her og nu du mangler pengene bliver det svært.
Der er tale om ansigtet relationer og det tager tid.
Jeg kalder det forberedelse. Netværk er vigtigt.

Held og lykke.

De bedste hilsner
Ronni
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 15:25

J. Nordentoft:
Klaus Riskjær skyldte 500 millioner kroner. Lånte så alligevel 500 millioner mere og tjente milliarder. Men undlod at betale de første 500 millioner tilbage. Anyway, intet er umuligt, så go for it.

Du glemmer bare lige en væsentlige detalje,  Klaus Riskjær tidligere har bevist at han kan præstere noget!  Men der er nok ikke mange der gider låne penge ud til et " no name"  

Ravn

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 15:29
Og husk lige Klaus Riskær lånte penge i familie fonden og der var her et stort efterspil fordi det vist ikke var foregået helt efter bogen og alle ar enige om at investere og yde lån.
I min verden er han lidt en snyder som aldrig helt bliver accepteret som hæderlig og ærlig forretningsmand.
Side 4 ud af 4 (36 indlæg)