Hej alle, Vi har netop relanceret vores online ønskeliste www.giftmanager.com og det er sket under navnet www.addwish.com Hvis du har tid, så vil vi være glade for feedback :) Med venlig hilsen Brian |
Feedback på relanceringen af vores website
- 1
Har sendt dig en privat besked. De bedste hilsner Ronni |
Jeg ville være super glad hvis andre kunne give lidt feedback til siden. Enten i tråden eller i en privat besked. |
Skal lige kigge nærmere når der er bedre tid, men det første jeg falder over er den hvide kasse rundt om "Din ønskeliste" I mine øjne ligner det at man ikke har kunne finde ud af at få det lækkert designet ind med resten, og så er der lige lavet en "hvid kasse i paint" løsning ... I mine øjne ser det ihvertfald rigtig forkert ud. |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
Hej. Jeg har et par ting: 1: Jeg synes du skal arbejde på det grafiske i "Din ønskeliste"-boksen, hvor jeg ikke bryder mig om den hvide baggrund, så rød og derefter hvid igen. 2: Du skal også gøre det mere tydeligt, at brugeren skal oprette sig som bruger for at få fuldt udbytte. Jeg kan som bruger godt indtaste ønsker, men kan ikke rigtig se et tip/call to action knap, som gør opmærksom på, at jeg skal oprette en bruger. 3: http://www.addwish.com/whatIsAddwish.html - Der er ikke rigtigt balance mellem ikoner og overskrifter. |
Hej Klaus, Tak for feedback. Punkt 1 og 2.... Bliver det ikke bedre, når man har tilføjet sit første ønske? // Brian |
Hej Brian. Jeg kan se, at Fonne også har påpeget det samme. Jeg mener ikke det fungerer med den hvide kasse først derefter kombineret med rød og hvid igen. Du kan prøve at gøre den øverste kasse samme rød/orange, og den sorte skrift hvid. |