Kære Aminoer Jeg er lige blevet kontaktet af en sød kvinde, der har et super projekt til Smukfest/Skanderborg Festival, hvor hun har brug for lige præcis sådan en som mig, og jeg kunne rigtig godt tænke mig at hjælpe hende og prøve kræfter med projektet, men der er nogle juridiske komplikationer, jeg skal igennem før, det kan lade sig gøre. Projektet indebærer en madbod med ca. 10 frivillige. En del af overskuddet skal gå til velgørende formål.
Jeg har tidligere været formand for en forening med 50 frivillige, men da jeg overtog posten, var det meste jo sat op i forvejen, så jeg er rimelig grøn og meget ivrig efter at få det til at køre!
![]() Håber I kan hjælpe med nogle smarte tricks, så vi kan få det hele på plads og skabe en fantastisk camp på Danmarks Smukkeste Festival!
Venlig hilsen Zyberchief |
mener næringsbrev har at gøre med omsætning - men du kan givet ringe ind og høre til det specifikke. Der skal givet hygiejnekursus til for de som skal håndtere madvarer hvis det er noget der ligger friskt.
Jeg vil bestemt mene det er risiko at lade en person på dagpenge deltage hvis der skal være penge ud af det, også selv rent frivilligt være fuldtids på, men vil kompagnongen være sikker, så må denne høre sin a-kasse
Jeg ville tro du kan lave en helt kort tids erhvervsskade forsikring for de ansatte
Overskud til velgørenhed er der regler for - jeg mener foreningerne skal være på en godkendt liste og der er regler for størrelsen på bidraget m.m. http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1719761&chk=206010 som jeg håber er nyeste?
vh