Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad skal jeg tage i løn som foredragsholder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg en kvinde på 23 og jeg er netop ved at starte foredrag om mobning op, jeg er helt ny i branchen, men har ca 16 års erfaring med mobning efter personlige oplevelser, jeg ønsker sådan set bare at hjælpe lærer,elever,kammerater,familier mm. med råd og vejledning omkring hvad det gør ved en person,hvorfor det sker, og hvad der kan gøres. det vil blive foredrag på forskellige skolen i århus og omegn samt aftenarrangementer, men hvad kan jeg tillade mig at tage for det, jeg vil nødigt virke for grådig, men heller ikke gøre det helt gratis

håber på hjælp

mvh michelle pedersen

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:31

Hej Michelle

Jeg tror at du skal skelne mellem dine kortsigtede og langsigtede mål. At du har meget viden, gør der ikke automatisk til en god foredragsholder. Var jeg dig ville jeg derfor holde en god røvfuld foredrag helt gratis, eller mod et yderst symbolsk honorar (selvfølgelig mod at du får deltagernes feedback). Så kan du altid justere din pris i takt med at du får mere erfaring.

- Emil

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 11:06

Hej Michelle,

Jeg synes også, at du skal holde dine første foredrag gratis, så du kan få opbygget noget erfaring som foredragsholder. Du kan evt. se Soulaima Gouranis blogindlægSådan bliver du foredragsholder.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:08

jeg vil være hårdere og sige, at jeg ikke tror man kan få ret meget ud over omkostninger til transport o.l. dækket for at holde foredrag om mobning, med mindre man er en meget kendt person inden for området. Det er et område som der ikke tjenes en masse penge på i form af entré, så jeg tror ikke det er noget der giver større indtjening pengemæssigt, men forhåbentlig gør godt i sjælen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)