Hvis der ikke har været adspend på den konto i de 2 år, så kan du godt. Kontoen ses ikke som taget i brug før der har været brugt penge på den. Du kan ikke bruge flere kuponer på samme konto.
Du vil ikke forstå det jeg skriver ?. Lad mig skære det ud i pap for dig. Jeg har igennem de seneste år brugt omkring 10 kupon koder på den konto. Den seneste for 1 måned siden. Er det tydeligt nok for dig ?.
Lad mig skære det ud i pap for dig. Jeg har igennem de seneste år brugt omkring 10 kupon koder på den konto. Den seneste for 1 måned siden. Er det tydeligt nok for dig ?.
Fordi du har overtrådt Googles retningslinjer, mener du altså det er helt okay, bare du gør det tilstrækkeligt mange gange?
Du kan jo overbevise mig ved at give mig adgang til din konto? :) Ellers tror jeg ikke på dig, sorry :)
Det kommer aldrig til at ske. Og jeg er egentlig også fuldstændig ligeglad om du tror på det eller ej. Men du skal da være velkommen til at sende en kode.
Jeg har kunder der betaler i dyre domme for at ranke højt på søgeord, når mulige kunder søger på Google. Du fører dig frem for lånte fjer. Samtidig bruger jeg også selv AdWords til mine virksomheder. Hvordan tror du jeg, som kunde hos Google, mener om folk/annoncører som dig?
Jeg har kunder der betaler i dyre domme for at ranke højt på søgeord, når mulige kunder søger på Google. Du fører dig frem for lånte fjer. Samtidig bruger jeg også selv AdWords til mine virksomheder. Hvordan tror du jeg, som kunde hos Google, mener om folk/annoncører som dig?
Nåh du fik altså ondt i rø--- af at jeg er bedre end dig til at udnytte mulighederne. ja lad os endelig få lidt Jantelov med i debatten.