Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Julegave til kunder/medarbejdere - Hvornår?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg sælger vin, vinartikler og gaveæsker, hvilket selvfølgelig er en genial ting til firmajulegaver.
Jeg bor i en mindre vestsjællandsk by, hvor der da er en erhverv/butikker som jeg vil kontakte ved at sende en direct mail.

Mit spørgsmål er så: Hvornår vil være et strategisk godt tidspunkt at sende denne DM ud? Hvornår begynder I selv at tænke på evt. gaver til jeres kunder/medarbejdere?

Martin

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:17

Hej!

Har et par kunder indenfor din branche. De sender ud i løbet af september.

/Peter

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 18:50
Vi begyndte at kigge på det i november, om det er almindeligt tør jeg dog ikke at sige, hvis vi havde fået en reklame for det to måneder før er jeg bange for at jeg ville have glemt det til den tid. Jeg tror dog det adskiller sig meget afhængig af hvilken type/størrelse virksomhed det drejer sig om.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:59

Mange større virksomheder gør det meget tidligt på året. Nogle endda før sommerferien......under alle omstændigheder er det ikke for tidligt nu, for virksomhederne bliver bombarderet med tilbud på julegaver...

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:15

Send du bare ud snart.

Vi har netop lige drøftet det her til aften, at vi snart skulle til at tænke på at købe ind til det, da min mand også har en virksomhed.

Så ud med dem. Smile

-og du skal være velkommen til at sende os en, vi bor vist i dit område.

Mange hilsner Malene

Messearrangør Søby Promotion

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 20:11

Til mindre virksomheder er det fint nu. Du vil opleve, at nogen allerede har lavet aftaler nu.

Hvis du har planer om at få foden ind på de bonede gulve i større virksomheder, så er det primo '08, du skal være ude. Det besluttes ofte meget tidligt på året. 

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 97
Fra  www.juletrae.com Skrevet kl. 08:43

Hej Malene, jeg kan se at vi også ligger tæt på hinanden geografisk, så jeg vil tillade mig at melde mig på banen, som leverandør af julegaver.

Vi kan levere juletræet direkte til døren, eller I kan give et gavekort som kan bruges til vores store plantage, hvor man så selv kan komme og få en hyggelig oplevelse ud af at fælde årets juletræ. 

Se mere om mulighederne på www.juletrae.com

PS:      Vi sælger også ænder, gæs og flæskestege.PPS:    I kan også komme på besøg på Dyssegaardens Juletræsplantage. Her kan I få sagt god jul og i fællesskab fælde jeres juletræ. Mange firmaer gør dette til en tradition.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)