Jeg sælger vin, vinartikler og gaveæsker, hvilket selvfølgelig er en genial ting til firmajulegaver. Jeg bor i en mindre vestsjællandsk by, hvor der da er en erhverv/butikker som jeg vil kontakte ved at sende en direct mail.
Mit spørgsmål er så: Hvornår vil være et strategisk godt tidspunkt at sende denne DM ud? Hvornår begynder I selv at tænke på evt. gaver til jeres kunder/medarbejdere?
Martin
ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.
Vi begyndte at kigge på det i november, om det er almindeligt tør jeg dog ikke at sige, hvis vi havde fået en reklame for det to måneder før er jeg bange for at jeg ville have glemt det til den tid. Jeg tror dog det adskiller sig meget afhængig af hvilken type/størrelse virksomhed det drejer sig om.
Mange større virksomheder gør det meget tidligt på året. Nogle endda før sommerferien......under alle omstændigheder er det ikke for tidligt nu, for virksomhederne bliver bombarderet med tilbud på julegaver...
Til mindre virksomheder er det fint nu. Du vil opleve, at nogen allerede har lavet aftaler nu.
Hvis du har planer om at få foden ind på de bonede gulve i større virksomheder, så er det primo '08, du skal være ude. Det besluttes ofte meget tidligt på året.
Hej Malene, jeg kan se at vi også ligger tæt på hinanden geografisk, så jeg vil tillade mig at melde mig på banen, som leverandør af julegaver.
Vi kan levere juletræet direkte til døren, eller I kan give et gavekort som kan bruges til vores store plantage, hvor man så selv kan komme og få en hyggelig oplevelse ud af at fælde årets juletræ.
PS: Vi sælger også ænder, gæs og flæskestege.PPS:I kan også komme på besøg på Dyssegaardens Juletræsplantage. Her kan I få sagt god jul og i fællesskab fælde jeres juletræ. Mange firmaer gør dette til en tradition.