Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video email

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 03:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Er der nogen herinde der benytter sig af / eller på anden måde har erfaring med videoemails og videopræsentationer online?

Jeg vil gerne sende videoemails - fx som nyhedsbreve eller opfølgning til kunder, og lave små videopræsentationer til min hjemmeside. En hurtig google søgning på video email giver en masse hits, og mange af løsningerne ser fornuftige ud, men jeg har ikke den store tekniske indsigt på dette område, så alle anbefalinger og gode råd jeg kan få vil jeg sætte stor pris på.

Med venlig hilsen

Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 02:43

Er der virkelig ingen der kan hjælpe med dette?

Hilsen Morten

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 03:31

Jeg tror din virksomhed er en af de få, der rent faktisk kunne få noget rigtig brugbart ud af video-e-mails, og jeg tror det er årsagen til, at ingen har meldt sig under fanerne og fortalt vidt og bredt om hvordan de bruger det.

Video-e-mail er i virkeligheden et paradoksalt koncept - første del, video, udelukker anden del, e-mail, da det reelt set er umuligt at sende video med e-mails på en smart og funktionel måde. Du kan ikke bruge Flash eller Java, da et fåtal af e-mail-klienter understøtter det, og du kan ikke tillade dig at vedhæfte klippet, da det uden tvivl er for stort i forhold til hvad den gennemsnitlige internetbruger vil acceptere. Dermed har du reelt set én mulighed: Du kan linke til klippet, hvilket absolut ikke er specielt tilfredsstillende. 

Hvilke brugbare løsninger har du googlet dig til indtil videre? Det kunne være spændende at se hvordan de griber det an. :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 04:13

Hej David

Ja det er godt nok ikke noget der er særlig udbredt, men selve konceptet virker appellerende. At kunne kommunikere visuelt "face 2 face" med sine kunder og forretningsforbindelser - det må da være en effektiv måde at skabe nogle gode relationer.

Herudover så er det nu muligt at indsætte små videoklip i mine panoramabilleder. Det kan fx være en medarbejderpræsentation hvor jeg laver et panoramabillede på kontoret, hvor man kan klikke på hver medarbejder, og få en lille live præsentation af medarbejderen. Ja mulighederne er mange.

Herudover vil jeg også gerne gøre brug af video på min hjemmeside lidt ala http://www.briantracy.com/ 

Der kommer massere af "leverandører" når man googler "video email" - og uniddelbart ser www.avicommintl.com/ spændende ud - men jeg ved ikke meget om det. Derfor ville det være lækkert med lidt feedback / info fra Amino'er med erfaring heri.

Hilsen Morten 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)