Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skarp datamatiker studerende søger studiejob - .NET

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Mentium Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg læser til datamatiker og er ved at afslutte mit 1.år. Derfor søger jeg et studiejob, hvor jeg kan hente nogle ekstra udfordringer og bidrage til mine praktiske erfaringer. Jeg har arbejdet med forskellige aspekter af .NET platformen over de sidste 5 år, og har derfor en bred viden inden for ASP.NET, WCF, Winforms. Jeg har dog beskæftiget mig mest med XAML baseret applikationer(Silverligt web, Windows Phone, Windows Store apps, WFP + Browser app). Jeg bruger hovedsageligt C#, men har også basalt kendskab til .VB. På studiet arbejder vi til dagligt med den agile udviklingsmetode Unified Process. Desuden har jeg taget kursus i SCRUM.

Jeg har en 6-årig baggrund fra tele- og datakommunikationsbranchen som gør, at jeg også kan tage højde for netværksinfrastrukturen i udviklingssammenhæng.

I kan læse mere om mine kvalifikationer her: dk.linkedin.com/pub/mads-kold-knudsen/28/28b/67a/

Privat bor jeg sammen med min kæreste og min halvandet år gamle søn i Viborg.

Hvis dette skulle have fanget nogle derude er i hjertelig velkommen til at kontakte mig :-)

Mvh. Mads Kold

Mentium - Fra idétilpasning, gennem softwareudivklingen, til en fungerende løsning - vi er med hele vejen

Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Du kan evt se mit tidligere opslag her-    http://www.amino.dk/forums/t/199340.aspx

Du er velkommen til at kontakte mig hvis det føles relevant.

Bedste hilsner

Bo Schønemann

Bs@tiink.dk

2814 69 20

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)