Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en til at lave en hjemmeside med online-salg!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David.

Jamen jeg skal have opbygget et hjemmeside, hvor er skal være mulighed for køb. Der skal være nogle forskellige "faner" hvor man kan klikke, alt efter om man søger fx "bukser" trøjer" ect , og så skal kommer der billeder frem. Her skal man så kunne trykke "køb" eller "læg i kurv". Det skal ikke være så kompliceret som mange af de webshops der er.
Jeg kan ikke komme med en pris, for jeg leder efter den billigste, men hvor det stadigt bliver godt :)
 MVH Ema 

Tilmeldt 17. Jun 13
Skrevet kl. 09:09

Hej Sahand

Jamen jeg skal have opbygget et hjemmeside, hvor er skal være mulighed for køb. Der skal være nogle forskellige "faner" hvor man kan klikke, alt efter om man søger fx "bukser" trøjer" ect , og så skal kommer der billeder frem. Her skal man så kunne trykke "køb" eller "læg i kurv". Det skal ikke være så kompliceret som mange af de webshops der er.
Jeg kan ikke komme med en pris, for jeg leder efter den billigste, men hvor det stadigt bliver godt :)
 MVH Ema 

Tilmeldt 17. Jun 13
Skrevet kl. 09:10

Hej Alexander. 

Jeg vil meget gerne hører mere om det ? :) Hvad kan du tilbyde?

Hilsen Ema  

Tilmeldt 17. Jun 13
Skrevet kl. 09:29

Hej Thea.

Jeg skal have lavet en mindre kompliceret webshop :) Kontakt mig endeligt på ema_lj_89@hotmail.com

Hilsen Ema 

Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 103
Fra  SirWear IVS Skrevet kl. 09:29

Hej Emma.

Jeg har sendt dig en PM.

Hvis du sender en mail til pb@wida.dk vil jeg gerne give dig et uforpligtende tilbud.

Dbh Philip

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 15:23

Hej Ema

Hvis du gerne vil starte din webshop op på en sikker og nem måde - hvor du altid selv kan ændre priser, produkter m.m. så kan jeg anbefale SmartWeb. 

Når du opretter en gratis demo hos SmartWeb, får du 35 designs at vælge i mellem og du kan selv uploade dit logo m.m. og opbygge din shop, uden at kende til kodning overhovedet. Hvis du skal have ændret nogle farver eller ligende så ringer du bare ind til Smartweb teamet. Smartwebs kundeservice medarbejder plejer også at være flinke til at rådgive en, i alt fra betalingsgateways, logistik, lagerhoteller, økonomisystemer, SEO, AdWords, Google Analytisk og generelt markedsføring af ens webshop. Så man får meget rådgivning med og så koster en shop ikke meget mere en et mobil abonnement.

En SmartWeb Webshop koster fra 299 Kr. pr. mdr. Der er ingen oprettelsesgebyr. Du får gratis dansk support, danske manualer og videoer der trin for trin viser dig hvordan du skal opbygge din webshop. Systemet er meget Google venlig - så du får en god chance for at komme til tops. Paypal er en del af pakken og en betalingsgateway til Nets (PBS) koster 139 Kr. pr. mdr. Du binder dig kun for 6 mdr. af gangen.

Her kan du se hvad andre SmartWeb bruger synes om systemet: http://www.trustpilot.dk/review/smartweb.dk

Link til SmartWebs hjemmeside, hvor du kan se alle de eksterne systemer SmartWeb kan integreres med i takt med at du får brug for det: http://www.smartweb.dk/shop-integrationer/

Med venlig hilsen

Maibritt 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)