Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backup af computer

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

nu siger folk at man skal bruge en Nas server. Som jeg forstaar det kommer den til at staa samme sted som sin pc ?

Hvis man for indbrud og de stjæler ens pc, ja saa stjæler de vel ogsaa denne Nas server.. saa er man jo ligevidt.

Det er lige præcis af den grund jeg valgte BackBlaze. Hvis min PC bliver stjålet kan jeg få adgang til filerne igen uanset hvor i verden jeg så befinder mig - så længe der er internet.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en Mac og nar jeg laver backup til min ex HD saa tager jeg bare og kopier Huset altsaa min bruger paa Macen.

Paa den maade for jeg en kopi/backup af hele min mac.

Kan jeg ogsaa det paa nogen af de online backup services som er blevet nævnt ?

Som det er nu fylder denne mappe omkring 139 GB

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

Jeg har en Mac og nar jeg laver backup til min ex HD saa tager jeg bare og kopier Huset altsaa min bruger paa Macen.

Paa den maade for jeg en kopi/backup af hele min mac.

Kan jeg ogsaa det paa nogen af de online backup services som er blevet nævnt ?

Som det er nu fylder denne mappe omkring 139 GB

BackBlaze tager alt hvad du har på din computer med undtagelse af systemfiler og programmer + eventuelle eksterne harddiske (du kan godt udvælge mere specifikt, men som standard er det sådan).

Den tager så og krypterer dine ting i RAM, og uploader den. Så reelt set står du med alle dine filer uden at skulle røre en finger - jo du skal lige installere klienten første gang og indtaste dit kort, så de kan trække de 30 kr. om måneden, men det er også det eneste.

Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de fine svar. Der er godt nok mange muligheder :)

Umiddelbart så bliver det noget BackBlaze eller Keepit. Det ser ud til at være rimelig simpelt at komme igang med :)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)