Hey guys, Jeg er ved at lave en lille folder, (A4 m. tryk på begge sider - foldet sammen) i den anledning, for at den ikke skal være alt for kedlig med bare hårprodukter over det hele søger jeg et lille sponsorat til en konkurrence. Folderen vil blive delt ud som første priotet til kollegierne rundt på sjælland, så hvis du mener du har noget i den målgruppe må du meget komme med et tilbud. Der vil blive delt omkring 2500 foldere ud, med super attraktive tilbud. Det koster dig intet, ud over du måske skal levere en fil med billide af varen du vil sponsorere og måske vil jeg bruge dig lidt som viden hest da det jo ikke er sikkert jeg kender alt til lige præcis DIT produkt. Din butik / webshop, eller hvad du ejer vil selvfølgelig blive nævnt i konkurrencen tekst, så her er der også nogle kunder at hente! Skriv gerne hvis I ønsker en mail med den lille folder før i beslutter jer, så ligger den i jeres mail hurtigst muligt. Håber I syntes det kunne være noget for jer, at nå langt over 2500 mennesker. Mvh. Daniel Jafari |
Det frister ikke nogen? :-)