Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ser Google på ip adressen?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Kort spurgt: ser Googleip dressen når der indexeres?

Og forklaret:
Jeg har en del tekniske hjemmesider som alle skal linkes til min shop, der skal ikke linkes aggressivt.

Min spørgsmål ang. Linkjuice er således om 100 sider der ligger på 100 forskellige ip adresser (webhoteller) er at foretrække frem for 100 fra samme ip.

Det sidste er jo helt klart det letteste da jeg så blot kan ligge dem på sammem webhotel.

Og til sidst, hvad sker der hvis disse sider ligger på samme ip som shoppen, det gør de ikke men jeg er nysgerrig ?

Det er jo ikke i Google interesse at man opretter ligegyldige sider der linker til ens egen, men her er der tale om pænt mange sider som har interesse for brugerne men det kan en algoritme jo ikke se ?

Hvad gør jeg så jeg ikke laver fejl fra starten.....
Ps: skal lige siges at jeg allerede ejer 75-100 domæner med pr 2-5 som alle er aktive og det er jo fristende at bruge disse - men et eller andet siger mig jeg skal lade være.

Fortsat god søndag til jer

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 18:43
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Fordel dem ud på så mange forskellige webhotteler som overhovedet muligt. Og prøv og ha din shop på en IP for sig selv vis muligt.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ja, er det korte og korrekte svar på dit spørgsmål :-)

Google - og alle andre søgemaskiner, for den sags skyld, ser både på hvilke domæner, IP- og IP-subnet (de første 3 grupper tal) dine links kommer fra. Jo større spredning, jo større bredde - og det et signal til dem om en bredere anbefaling. 

Men husk, at det bestemt ikke er det eneste de ser på, når de skal evaluere dine links! Afgørende er det også, at de sites du får links fra selv har en vis popularitet, at de links du får at naturligt optrædende på disse sites (altså ikke købte links og side-wide links) osv. 

Uanset hvor mange sites du selv har adgang til at ligge links på, så husk også at arbejde med andre strategier, der kan stimulere andre til at linke til dig. I sidste ende er det det, som vil have den største effekt. 

Held og lykke med det hele ... :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 19:27
Tak for god og præcis tilbage melding

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)