Kort spurgt: ser Google på ip dressen når der indexeres? Og forklaret: Jeg har en del tekniske hjemmesider som alle skal linkes til min shop, der skal ikke linkes aggressivt. Min spørgsmål ang. Linkjuice er således om 100 sider der ligger på 100 forskellige ip adresser (webhoteller) er at foretrække frem for 100 fra samme ip. Det sidste er jo helt klart det letteste da jeg så blot kan ligge dem på sammem webhotel. Og til sidst, hvad sker der hvis disse sider ligger på samme ip som shoppen, det gør de ikke men jeg er nysgerrig ? Det er jo ikke i Google interesse at man opretter ligegyldige sider der linker til ens egen, men her er der tale om pænt mange sider som har interesse for brugerne men det kan en algoritme jo ikke se ? Hvad gør jeg så jeg ikke laver fejl fra starten..... Ps: skal lige siges at jeg allerede ejer 75-100 domæner med pr 2-5 som alle er aktive og det er jo fristende at bruge disse - men et eller andet siger mig jeg skal lade være. Fortsat god søndag til jer |
Fordel dem ud på så mange forskellige webhotteler som overhovedet muligt. Og prøv og ha din shop på en IP for sig selv vis muligt.