Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til et nyt projekt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 13
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino! Jeg søger en partner til et hel ny Shop, Det er en shop hvor vi til at starte med skal sælge Selvlysende Neglelak og Læbestift, produkterne er blevet meget kendte i USA På kort tid, og mon de ikke også gøre det her i Danmarks med det promoter team jeg har der rækker til en 250 tusinde dansker i den rigtige målgruppe og så videre. Vi sælger stykket til, 89 kroner og 13 kroners fragt, i dette er der en fortjeneste på 85 kroner, Jeg regner med at få 1500-2000 solgt i den første måned - dog mangler vi lidt penge Jeg har alt dette klar: Leverandør PROMOVERING Emballage Hjemmeside ( Her mangler jeg en smule penge) Jeg mangler: Produkter / Penge til produkter CvR, Import og Moms registrering Der kan forkomme fejl i teksten undskyld, jeg skriver fra en Ipad Er du interesseret så smid en besked over Amino, eller hvis du nogen spørgsmål har.

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 11:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvad får dig til at tro du kan sælge 2000 produkter den første måned? Det er nemlig rigtig meget for en nystart shop...

Du burde være lidt mere realistisk. Du siger også produkterne blev en stor succes i USA på kort tid - hvordan kan det være du tror det bliver en lige så stor succes i Danmark?

For mig lyder det som om du ikke har sat dig helt ind i tingene, og på denne måde vil du ikke finde en seriøs partner.

Mvh.
Tobias Lund Nielsen 

Tilmeldt 22. Apr 13
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 12:11

Send mig en besked over Amino, så vil jeg fortælle dig det godt og grundigt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)