Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Total krise!!!!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Støvring
Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig her inde, for jeg er kommet til at lave en total mega brøler.

Nogle af mine venner har købt en campingplads og dertil har de fået genåbnet en hjemmeside, men de har ingen forstand på det overhovedet, men da jeg har lidt grafisk snilde, spurgte hun om jeg kunne hjælpe hende og jeg tænkte hvor svært kan det være at redigere en hjemmeside.

Der var nogle billeder på forsiden hun gerne ville have fjernet og det fik jeg også fjernet, Har ingen forstand på CMS prøver mig bare lidt frem og jeg ville så slette et afsnit og kom så til at slette hele den danske version og har prøvet at gendanne det fra papirkurven, men det er bare forsvundet.

Pis... Det er ikke slettet permanent, men jeg ved ikke hvor det er blevet af så lige nu består hjemmesiden kun af en engelsk og tysk version, hvilket ikke er så godt.

Pia

Fra Støvring
Tilmeldt 21. May 11
Skrevet kl. 23:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Aktionen afblæst, har fundet ud af det, pyha der var jeg ved at skide grønne grise...

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 23:46
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Endnu et eksempel på at det er super godt at have backups...

Fra Støvring
Tilmeldt 21. May 11
Skrevet kl. 08:00

Ja, det har du så meget ret i, synes også det er noget værre svineri at et webbureau bare overlader det til folk at det må de selv finde ud af og hvis de skal have nogen form for support, så koster det ekstra.

Synes godt at de kunne have fortalt mine venner bare kort hvordan de navigere rundt i deres CMS system som en god service, for hvis man bliver godt behandlet kommer man jo også igen.

Hvis man ikke aner noget om CMS så er det ret indviklet og uoverskueligt synes jeg.

Men nu har jeg sat mig for at jeg nok skal finde ud af det her system på den her hjemmeside, så jeg kan hjælpe mine venner, for de har ærlig talt nok andet de skal have styr på som nystartet ejere af en campingplads.

Men tak for dit svar.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 08:07

Pia Kjær:
pyha der var jeg ved at skide grønne grise

Velkommen i klubben  Smile

Mvh John.

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 08:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pia Kjær:
Ja, det har du så meget ret i, synes også det er noget værre svineri at et webbureau bare overlader det til folk at det må de selv finde ud af og hvis de skal have nogen form for support, så koster det ekstra.

Nu ved jeg ikke hvem der levere løsningen, men det ville da undre at der ikke findes en slags manual på deres hjemmeside. Hvis ikke så er det dårlig service, og lidt dårlig stil.

Men at det skulle være svineri at forlange penge for sit arbejde, er der da nok mange her på Amino der vil være uenig i??

Ps. Siden viser den engelske udgave som det første, er det meningen??

Teddy

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 09:00
http://developer.dynamicweb-cms.com/developers.aspx

Fra Støvring
Tilmeldt 21. May 11
Skrevet kl. 09:25

Selvfølgelig skal folk have deres penge og det havde de også fået så rigeligt, men synes så også bare også godt de kort kunne have fortalt hvordan det var skruet sammen, så man havde en chance for at finde ud af det.

Og nej det er ikke meningen at den engelske version skal vises først, kæmper lidt med det og kan ikke få den tilbage igen, slet ikke godt.

Har været ved at læse i manualen og synes også den er lidt uoverskuelig, men det hjælper da trods alt lidt.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 09:33
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
I stedet for at skabe dig.
Var det så ikke bedre at du satte dig ind i hvordan det pågældende cms virker?
inden du begynder at rode med det?

Og vilke muligheder man som kunde har?

Og vdr at betale extra for support, tja nogle levere en billig ydelse og tager betalt for extra ydelser feks ændringer og support.

Fra Støvring
Tilmeldt 21. May 11
Skrevet kl. 11:37

Kære Michael! ved som ikke om jeg skaber mig, forsøger bare at hjælpe nogen der ikke har kunne overskue deres hjemmeside.

Sætte mig ind i det, det er jo også det jeg har gjort, på den hårde måde, men nu virker det hele som det skal, så missionen er fuldført.

De har betalt rigtig mange tusind kroner for deres hjemmeside og syntes bare godt man som god service kunne have givet dem en hurtig gennemgang af deres side og hvis der så var noget derudover de gerne ville have lavet på siden, så er det selvfølgelig helt fair at man betaler for det.

Det er jo ikke alle der er CMS eksperter... Og det er jeg heller ikke selv, men jeg fandt da ud af det alligevel.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)