Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du bruge det - hvis du vidste, at muligheden var der?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig,

jeg er på stadiet lige før realisering af min drøm - nemlig at sætte min egen virksomhed i verden. Og i den forbindelse har jeg brug for lidt in-put.

Så hvis du ville bruge to min. på at give mig en tilbagemelding på følgende, ville jeg blive meget glad:

1. Ville du bruge en finansieringsrådgiver til at lave det rigtige set-up på din finansiering, inden du gik i banken med dit projekt?
  2. Kunne du forestille dig at have outsourcet opfølgning på og overvågning af din finansiering, så finansieringen hele tiden passer til dine behov og markedets tendenser?
  3. Hvis det var muligt, ville du så søge råd hos en uvildig finansieringsrådgiver, når du skulle drøfte finansieringsmuligheder?
  4. Føler du, at du får al den rådgivning, som du har behov i din bank?
  5. Er din bank din samarbejdspartner eller bare et nødvendigt onde?

På forhånd tusind tak for dit bidrag :-}

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:24

1. Hvis den pågældende person har erfaring og succes bag sig, samt hvis prisen er den rigtige, så ja.

2. Nej.

3. Det regner og forventer jeg med hører under punkt 1.

4. Ohh no - Jeg forventer det dog heller ikke, det vil være at håbe på for meget.

5. Nødvendigt onde. 

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 15:10

Jeg er medløber og siger helt det samme som Dimitri.

For helt at kunne svare det samme som Dimitri, så beder mine jyske aner mig dog til at stille spørgsmålet: "Hva' koster'et?"

Tror ikke kun det er jyder, der ønsker at vide, om det kan betale sig :) 

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:25

jeg tror, at prisen afhænger af omfanget af opgaven - og vel også om det er en enkeltstående forretning eller evt. med mere potentiale

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:43

Hej!

For en del år tilbage lod jeg min bank overvåge mine investeringer mv., blandt andet valutataterminsforretninger, og det

gik grueligt galt........så nej aldrig mere lade andre styre.....det gør jeg selv.

/Peter

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 10:16

Husk at din "bankrådgiver" primært er ansat af banken som sælger.

Men hvis du skal hyre en professionel finansieringsrådigver skal der været tale om et finansieringsbehov af en vis størrelse, ellers hænger økonomien slet ikke sammen.

Men det kommer jo også meget an på hvor meget erfaring/viden du selv har.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 11:34

Jeg vil da også gerne bidrage:

1. Umiddelbart ikke, bruger min revisor når jeg ikke selv kan.

2. Nej, som opstarter er der ikke så meget at hente i det for mig

3. Ja for udvidelse af forretningen

4. ahhh.... Nej

5. igen ahhh... Nok mest et nødvendigt onde, men har fundet gode samarbejdspartnere nu ;o) 

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:33

Er bestemt mere positivt indstillet over for bank!

1. Ja bestemt! Brug ikke kræfter før du går i banken. Indhent så mange tilbud i bank og realkredit som du orker og tag derefter en snak med en uvildig rådgiver hvis du ikke føler at du er rådgivet ordentligt.

2. Ja! Udnyt at denne del er en selvfølge i dit bank eller realkredit produkt. Men husk at deres rådgivning er påvirket af ønsket om at tjene penge på dig.

3. Ja! Men koster penge og rådgivningen kan du få som en del af det bidrag du betaler i bank/realkredit

4. Ja! 

5. Samarbejdspartner. Ellers flytter jeg jo bare bank/realkredit! Plus at banken ser dig som en investering og bestemt ikke har nogen interesse i at du klarer dig dårligt, da det øger risikoen på dit lån.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)