Så lige Martins youtube video, hvor han taler om, hvordan man hyper sit projekt inden det skal lanceres. Og det er en super god video, men hvordan hyper man, hvordan skaber man den her forventnings hos folk? I praksis? Nogle eksempler?
Så lige Martins youtube video, hvor han taler om, hvordan man hyper sit projekt inden det skal lanceres. Og det er en super god video, men hvordan hyper man, hvordan skaber man den her forventnings hos folk? I praksis? Nogle eksempler?
Det kan f.eks. været at fortælle om det på de forskellige sociale medier, fortælle det til personer man møder og lave en hjemmeside, hvor man kan skrive sin e-mail og så få en mail, når projektet launcher.
OK, mange tak for dit svar! Men det bedste er vel, at vente til man har en hjemmeside, eller imidlertidig forside, hvor man henvende folk til inden lanceringen, hvor man så kan tilmelde sig med sin email, ikke?
Men det bedste er vel, at vente til man har en hjemmeside, eller imidlertidig forside, hvor man henvende folk til inden lanceringen, hvor man så kan tilmelde sig med sin email, ikke?
Ja, du kan lave en midlertidige forside med et felt, hvor man kan indtaste sin e-mail.
Jeg vil nu også mene, at der udover blot et felt til emailadressen (på den midlertidige forside) skal være en sælgende tekst og nogle appetitlige billeder. Ellers er det nok de færreste der tilmelder sig.
Og så (som nævnt) er de sociale medier jo et must! Blog, Instagram osv. er gode steder at sprede nyheden om dit fantastiske produkt :)