Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder man en leverandør??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle amino'er

I må lige bære over med mig hvor jeg har placeret mit indlæg, jeg stadig ved lære det (:

Jeg står med det problem at jeg ikke kan finde en leverandør som kan levere det jeg søger, eller også så leder jeg de forkerte steder. Jeg leder efter en leverandør der kan levere almindelig kioskvarer og specielle varer som: amerikansk slik, vandpiber, e-cigarretter, jeg ved bare ikke hvor man finder sådan nogen leverandøre.

Er der nogen der bruge små grossister eller andet, så svar endelig, for det umuligt at ALLE bruge Dagrofa og Metro.

Og en ting til: Kan det bedre svare sig at bruge Dagrofa og Metro osv. eller er det bedst at holde til de små?

På forhånd Tak

I må have en god Aften :)

- Milady

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leverer det meste i kioskvarer, og du er velkommen til at kontakte mig via kontaktoplysningerne på Sliknet.dk

Hvad der er bedst/billigst for dig må du næsten vente og se til du har nogle tilbud du kan sammenligne.

Bemærk at det kun er en brøkdel af udvalget der ligger inde på hjemmesiden, så det allerbedste er hvis du har mulighed for at komme forbi lageret.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)