Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ujævn organisk trafik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Kort sagt, så modtager jeg rigtig meget ujævn trafik til min side rolcera.dk
Hvad kan det skyldes?

Jeg benytter naturligvis Google Analytics, og her kan I se et billede af min trafik på mit site.

Mvh,
Rasmus Nicolaisen

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Før det første er det meget normalt at der er mere trafik end andre dage. Der kan også være store udsving i forhold til ugedage, vejr og andet. Endelig kan der jo også have været problemer med hosten. Brug evt. Sitebeak til at overvåge dit site.

Er ovenstående billede kun organisk trafik - eller er det alle dine trafik kilder?

Prøve at sammenligne dage hvor der høj trafik med de dage hvor der er lav. Kig på hvilke søgeord der er brugt de forskellige dage. Hvis ikke du kan se noget mønster ud fra søgeordene, så prøv at kig på landingssiderne.

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Tusind tak for dit indlæg, og tak for tippet om Sitebeak, jeg har allerede været inde og tilmelde mig :-)

Jeg kan ikke rigtig se nogen sammenhæng angående det du nævner med uge dage. Forskellen på de dage hvor den Organiske Trafik har været høj, virker umiddelbart helt tilfældig.

Billedet som jeg har sat ind viser mine visninger i Google. Det er taget fra Analytics > Trafikkilder > Søgemaskineoptimering > Forespørgsler

Mvh,
Rasmus Nicolaisen

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Her kan du se mine Organiske besøg, hvilket er stort set det samme som ved Visningerne.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Dine organiske besøgstal vil ikke være jævne. Jo mere kvalitetstekst du har på din side, jo flere besøg får du som tiden går. Hvis du ikke skaber nyt indhold, vil dine organiske besøg også falde med tiden - alt andet lige.

Ting som vejret har også betydning for, hvor mange der er inde foran skærmen for at søge efter dine produkter.

God vind med det :-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)