Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler leverandør

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Mig og min ven er først lige kommet med på dene dille.

Vi søger efter en leverandør af en form for vare vi kan starte op på.

Da vi begge er studerende lægger vi start budgettet på 3000, hvis det går godt vil der selvfølgelig komme flere ordrer...

Håber der er nogle der har gode råd, eller evt. selv kan levere..

Lucca Kjær Sørensen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12859
Skrevet kl. 19:34

Udskyld men hvad er det lige for en leverandør du / I søger ???????

Fra Århus
Tilmeldt 14. Aug 07
Skrevet kl. 19:39

Jamen vi er åbne for forslag :) Vi har ikke helt en idé om det endnu.

Vi havde fået en der kunne levere D&G trøjer, bukser og Jakker men har ikke hørt fra ham siden...

Så vi søger ideer..

Lucca Kjær Sørensen

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 20:13

Lucca:

Jamen vi er åbne for forslag :) Vi har ikke helt en idé om det endnu.

Vi havde fået en der kunne levere D&G trøjer, bukser og Jakker men har ikke hørt fra ham siden...

Så vi søger ideer..

Man får ikke mange D&G trøjer for 3.000.

Du må meget gerne komme med flere oplysninger, så i kan få et ordentligt svar.

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Århus
Tilmeldt 14. Aug 07
Skrevet kl. 20:16

Arh men 250pr D&G trøje ved køb for 2500 og porto på 500. Ægte trøjer.

Jo elektronik, tøj, accessoires, hvad vi nu kan finde. Som skrevet er vi startere så vi har ingen ide om hvad der kan betale sig, så vi vil gerne se hvad her er at vælge imellem og se hvad vi tror vi kan sælge...

Lucca Kjær Sørensen

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 21:17

Prøv at sigt lidt højere, hvis i virkelig vil det.

Det ville være det samme som at købe aktier for små beløb. Der er altid nogle faste omkostninger forbundet med virksomhedsstart.

Men der er jo en masse at gå i kast med. Mobilbranchen kan nævnes Dangaard.dk. Comitel eller Milcom

Men det bliver nok lidt svært at starte ud med et udvalg på 2 telefoner - og branchen er meget svær. Der er noget kartelværk og paralelimport i lange baner.

Jeg håber i får noget ud af det. Alt held og lykke herfra! 

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Århus
Tilmeldt 14. Aug 07
Skrevet kl. 21:23

Vi vil skam også satse højere hvis det virker, men vi starter i det lave først... Vi har jo også studier at gå med, og su giver ikke lige en million, men tak for tippet :)

Og tak for held og lykke.

Lucca Kjær Sørensen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12859
Skrevet kl. 23:00

Det virker total useriøst at spørge på den måde! har i overhoved gjort jer nogle overvejelser om hvad det er i vil udover nogle lette penge?

Iøvrigt skal man være mere end naiv hvis man tror på at nogen tilbyder Jer ægte D&G! Alle mærkevare er stort set forflaskede når du får dem tilbudt, selv ikke en gang store firmaer som Dansk Supermarked kan garderer sig mod kopivarer. Så start med at undersøge hvad det vil hoste Jer hvis i bliver taget i at sælge kopivare...... rigtigt rigtigt mange penge!!

Fra Århus
Tilmeldt 14. Aug 07
Skrevet kl. 07:50

Det er da utrolig negativ tingene kan komme til at lyde.

Nej ikke noget med hurtige penge, vi vil først PRØVE om vi overhovedet kan sælge varen, så kan vi også få indblik i hvad vi vil sælge, men da vi kun har 3000 som var den pris vi ville betale for et test forsøg, er det begrænset hvad man kan købe, derfor lavede vi denne debat, så nogle med erfaring kunne komme med et råd evt. Er det ikke derfor alle er herinde???

Jo det kan jeg skam jeg havde købt en i forvejen, der var både de ægte mærkater i, fuldstændig som der er  i en helt magen til som jeg købte i butikken, de er helt ens. Både ved syningerne, mærkaterne og selve stoffet og kvaliteten..

Men det kan du let sige, naiv? Det er let at svine andre til hva? Du kigger bare på en debat og danner en mening ud fra den, det er fint nok, men hvis den er negativ kunne du i det mindste spørge først???

Eller det er du for super sej til...

Lucca Kjær Sørensen

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 09:10

Lucca - jeg tror at det bliver svært, at skaffe sig et grundlag at vurdere ud fra, hvis varelageret svarer til 3.000 kr. Hvis det er for 3.000 kr. jeans eller trøjer etc. så er jeres varelager så lille, at I ikke kan vurdere noget som helst uanset om I får varerne solgt eller ej. Hvordan (ad hvilken kanal) vil I sælge jeres varer?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)