Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis online undersøgelse til de 10 første.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi lancere i TakeTwo et online surveysystem, i den sammenhæng giver vi en gratis undersøgelse til de første 10 aminoer der melder sig.

Det gør vi selvfølgeligt ikke for vores blå øjnes skyld, der er lige et par ting som vi godt kunne bruge en smule hjælp med

1. Da det er et helt ny system skal det selvfølgeligt testes, så vi ser gerne en tilbagemelding om eventuelle fejl. Langt de fleste er blevet fanget så systemet er funktionsdygtigt, men der kan stadig være småting.

2. Vi kunne godt bruge lidt hjælp i forbindelse med prisfastsættelse, så det kunne være rart med en lille kommentar om hvad en sådan undersøgelse egentlig er værd for kunden, eventuelt et konkret bud på priser kunne være rart.

3. Generelle kommentarer er selvfølgelig også meget velkomne.

Vi forstiller os at der skal være tre forskellige priser, som vi gerne ser jer tage stilling til.

Én undersøgelse

En rabat ved køb af 3 eller flere undersøgelser

Køb af ubegrænset brug af systemet 

Vi forstiller os at systemet har sit største potentiale rettet mod web-shop ejere. Hvor de enkelt og relativt hurtigt kan lave en lille brugerundersøgelse om; skal vi lancerer vare x eller y næste gang, skal feature a eller b være det næste der skal implementeres, hvordan har de fundet siden, er der forslag til ændringer, forslag til forbedringer, etc. Så ved hjælpen med prisfastsættelse ville det være rart hvis der blev taget højde for at en relativt stor del af det potentielle kundesegment ikke har uanede midler at gøre med.

Der er selvfølgeligt også en hel række andre anvendelsesmuligheder.

Man kan læse lidt mere om de forskellige funktionaliteter her http://www.taketwo.dk/survey

Når i opretter jer som bruger kan jeg så ikke overtale jer til at bruge XXXXX-fra amino i navnfeltet

Det skal lige siges at der i forbindelse med udførelsen af en onlineundersøgelse ikke fra TakeTwo's side finder nogen analyse eller tolkning af data sted, vi levere udelukkende et værktøj til indhentning af data.

Jeg ser frem til en masse gode og konstruktive tilbagemeldinger på psj@taketwo.dk

Mvh Peder

P.s. Kan i ikke lige skrive en besked i tråden når i tilmelder jer? Så der ikke er alt for mange der går forgæves.

Fra Eden
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 19:52

Jeg vil gerne se dét men er ikke lige lun på at oprette en konto. Synes i skulle lave en demo af brugeroplevelsen der viser de forskellige svarmuligheder, multiple choice, cloze, osv.

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 20:21

Hej

Kan du ikke bare oprette en konto med fiktive oplysninger? Det eneste vi skal bruge for at kunne give dig adgang til at teste systemet er en fungerende email adresse.

Der er under alle omstændigheder ikke tale om at vi opkræver konto og kort oplysninger. Betaling, når systemet lanceres, forventes at blive pr, faktura

Mvh Peder 

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:45

Hej Peder

Jeg er på, opretter mig nu.

Flemming Gravesen Unique indretning
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 01:32

Hvor længe gælder dette tilbud?

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 08:11

Hej.

Hvad er forskellen på jeres, og det man kan oprette i fx. joomla : http://www.elearningforce.biz/component/option,com_surveyforce/Itemid,170/ 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 08:55

Hej

Tilbudet gælder, indtil videre i hvertfald, indtil de er 10 der har valgt at prøve systemet. På nuværende tidspunkt er der to der har prøvet.

Jeg er ikke bekendt med joomlas surveys, men du kan da prøve vores system for at se de funktionalitetsmæssige forskelle.

Mvh Peder 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 15:42
Jammen jeg vil da gerne teste. Smid gerne en bruge og kode via PM

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 15:58

Hejsa

Du kan selv oprette dit bruger og pass på http://www.taketwo.dk/survey hvis du kører helt ned i bunden er der et link til at oprette en bruger

Mvh Peder

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 17:31

Hvorfor skal jeg oplyse adresse og telefonnummer ?

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)