Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mødebooking, vejen til mersalg!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vil lige komme med en god og billig måde til at skaffe nye kunder på, MØDEBOOKING!

Står du med et godt produkt eller en god service, og ikke rigtig ved hvordan du skal sælge dette, så prøv Mødebooking. Mødebooking er en effektiv måde at komme ud til din/jeres målgruppe. Via telefonen kan du nå ud til 80 - 130 emner om dagen, du kan efter egne ønsker, screene/målrette dine kald udtil den målgruppe du ved har brug for din service! 

Mødebooking kan gøres internt af en medarbejder eller dig selv. Hvis du som rigtig mange i det danske erhvervsliv ikke "bryder" dig om at ringe ud til "fremmede", og heller vil bruge din tid hvor du er bedst, så kan du hyre et mødebooking-bureau til at udføre dine kampagner for dig. Hvis du vælger at bruge et mødebooking-bureau, tilbyder de typisk en pris per møde, eller fast timepris. Min personlige holdning er at det er bedst at få en pris per møde, da du i sidste ende kun kommer til at betale for det som du vil have.

Hvis du vælger at lade et mødebooking-bureau udføre dine kampagner, er det vigtigt at i forinden kampagnen, får defineret 1. Forventningen til mødebooking kampagnen. 2. målgruppe. 3. Hvor skal møderne ligge rent geografisk. 4. kriterierne til hvor et møde må bookes, NB. dette skal skrives ned, så i er 100% enige, og så der er klare retningslinjerne, om hvornår et møde er godkendt. 5. Udarbejdet et script. 6. breifing med konsulenterne som skal udføre opgaven. 7. rapportering. 8. div.

Når dette er defineret, vil jeg anbefale at man starter med en test på et begrænset antal emner, og derefter evaluere man kampagnen for at se om der skal justeringer til inden det endelig samarbejde aftales.

Hos Peak tilbyder vi mødebooking og andre telemarketing ydelser.

Du skal være mere end velkommen til at kontakte mig, hvis du er i tvivl om noget omkring mødebooking, eller har spørgsmål til det, jeg vil meget gerne være behjælpelig med råd og vejledning.

Du kan finde mere om Peak og vores mødebooking her http://peak-marketing.dk/index.php?page_id=3 

Dbh

Kristian 

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)