Jeg står og mangler en leverandør af t-shirts, hoodies (sweatshirts) og kasketter. Jeg har forsøgt at researche vha. Google/søgningen på Amino, men jeg synes ikke rigtig jeg får nogle resultater. Det er vigtigt at det ikke er af dårlig kvalitet, da målgruppen er yderst bevidst om dette. Designet står jeg selv for, så om det er med/uden tryk (brodering på kasketterne) kommer an på prisen. Umiddelbart tænker jeg import fra Kina. Desværre er jeg helt grøn på import fra Kina-området. Har I nogle anbefalinger?
Hvis der er en der vil rådgive om lovgivningen på området ville det blive meget værdsat, men en Google/Amino søgning bør være nok til, at afdække dette.
Vi er et dansk-kinesisk baseret konsulent virksomhed der til daglig rådgiver en række af størrere kunder. Vi har stor erfaring på tekstilområdet med danske virksomheder såvel som designere. Førhen har vi arbejdet med blandt andet Asger Juel Larsen omkring hans kollektion til Copenhagen Fashion week.
Jeg har sendt dig en PM der uddyber lidt hvad vi laver. Det ville dog være rart at vide hvilke kvantiteter i arbejder i :-)?
We are a special manufactuer in CHINA to supply T-SHIRTS, HOODIES(sweatshirts) and caps, we are in the position to supply you the products as your request.